Probleem met Ring & Homey

Ik krijg het helaas met geen mogelijkheid werkend. Heb inmiddels alles weer via IFTTT lopen.

De mail is helaas in werking getreden en kreeg tientallen berichten om mijn code in te voeren.
Echter in de homey ring app is nergens een mogelijkheid om je ring email code in te voeren.
Dus hoe gaan we deze login attempts verifiëren ? Er dient vanaf nu een inlogcode ingevoerd te worden die per email wordt verzonden helaas. Misschien kan Homey partner worden met Ring?

Mijn app is er ook weer mee gestopt, die tientallen mails komt omdat je homey app je elke minuut probeert in te loggen

Yep, nu officieel dood. Snel de deurbel er uit gegooid om alle MFA notificaties te negeren. Dan maar via IFTTT, helaas wel zonder image grabber functie

Heb je veel vertraging hierdoor?

Valt erg mee. Zelfs met de Ring app had ik soms een seconde of 5 vertraging (m’n homey is vrij druk) en nu lijkt dat niet slechter, misschien zelfs iets beter.

Enige is dat je nu de snapshots functie mist.

Bij mij reageert het best snel via IFTTT, sneller dan verwacht. Als ik op de bel druk heb ik na pakweg 1 seconde de pushmelding op mijn telefoon (heb daar even een test flow voor gemaakt)

Heb Homey en Ring hier ook maar eens met IFTTT gelinked om te testen.
Vanmorgen een pakje gemist omdat de deurbel niet meer werkte, tot gisteren ging alles nog gewoon :frowning:

De dag dat ik zat te stoeien met de homey app werkte bij mij ook in eens de app van Ring zelfs niet meer op de telefoon en kreeg dus ook geen alarm meer als er werd aangebeld…

Een dag later werkte het in eens weer (de app van ring zelf bedoel ik dan, niet op de homey)

Als het goed is heb je een mail van ring zelf gehad

Bij mij werkt het ook niet meer - is er een beeld of er een aanpassing aan de app in Homey nodig is of dat de oplossing zoals voorgesteld door @Jeroen_Bos duurzaam blijft werken?

Voor iedereen die nu (tijdelijk) IFTTT wil gebruiken:

vergeet niet je flow te starten met:
“deze flow is gestart”
deze trigger is te vinden onder het kopje “flow” .

Hoe snel werkte eigenlijk de motion trigger in de Homey app? Die werkt namelijk erg traag via IFTTT. Wanneer ik op de bel druk heb ik na 1 seconde al de trigger in homey. Maar de motion flow triggert pas als ik al uit de auto ben gestapt en al voor de deur sta. Terwijl ik in de Ring app de hele oprit heb geselecteerd als gebied waar motion mag triggeren.

Bij mij reageert de flow via IFTTT na ongeveer 2 seconden als je het “klikje” van de motion sensor van ring hoort.

Voor mij snel genoeg. (alleen de verlichting wordt ermee aan gezet.)

Ik heb ff nog eens de Ring app bekeken maar zag dat ik het voorste deel van de oprit helemaal niet had geselecteerd als gebied voor motion detectie… Heb nu de hele oprit geselecteerd…

Wellicht dat het hier beter van wordt :see_no_evil: :crazy_face:

Yeee ring weer werkend, via slack een link gekregen van een github repro met een aanpassing zodat de code ingevoerd kan worden. Vet!

Ere wie ere toekomt!

De link staat er 2 berichtjes onder.

1 Like

Zeker! Super blij mee

Is dat een oplossing voor IFTTT of voor Homey?

Homey app