Probleem met Ring & Homey

Ik ben aan het proberen om mijn deurbel werkend te krijgen in Homey maar helaas geen succes hier. Heb in de Ring app (van Ring zelf) 2FA uit staan. Heb ingelogd op de site van Ring en kreeg een mail om éénmalig een code in te voeren. Dit gedaan en was toen ingelogd op de site van Ring. Nu probeer ik mijn gegevens in te voeten in de Ring app op de Homey Maar alsik dan op de knop "Autoriseer"druk gebeurd er niks. Ook als ik naar apparaten ga en mijn deurbel probeer toe te voegen geeft een aan dat ik eerst moet autoriseren alvorens er apparaten toegevoegd kunnen worden…

Wel had ik een mail dat er een inlogpoging was gedaan op mijn account, maar als ik het zelf was hoefde ik niks te doen volgens de mail… Maar tot dusver werkt het niet helaas

Misschien toch proberen het wachtwoord even aan te passen? Werkt hier echt weer zonder problemen

Een foto van de ring? Hoe doe je dat? Als ik de actiekaart neem een snapshot aanroep krijg ik de melding not authenticated terwijl de deurbel prima werkt (motion en deurbel ingedrukt). Ook heb ik van de ring geen image token beschikbaar. Of neemt dit een snapshot om in de app te bekijken? Ik heb geen abbo op ring (vertik ik :slight_smile:), misschien verklaard dat de melding die ik krijg.

WW wijzigen geniet niet de voorkeur… Maar ff zien… Heb het nu wel werkend via IFTTT wat opzich ook prima werkt alleen zou het wel mooi vinden om het via de Homey app werkend te hebben.

Heb je veel vertraging via IFTTT of valt het mee? Via de homey rechtstreeks duurt bij mij namelijk ook een paar seconden

Zelfde als bij IFTTT. Mijn broertje heeft beide werkend en zegt ook dat het beide even snel (of traag) werkt. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.

Heb trouwens m’n WW gewijzigd maar geen succes helaas

Authorisatie daarna wel verwijderd in de ring homey app en opnieuw uitgevoerd?

Wat bedoel je daar exact mee? Ik heb mn account gegevens (mail en nieuwe ww) ingevoerd maar ook dan werkt het niet.

Na wijzigen WW krijg ik het in IFTTT ook niet meer werkend :sleepy:

Ik heb Ring TFA aangezet. Daarna via website Ifttt.com afgemeld bij Ring en weer aangemeld.
Na invulling van de SMS code werkt het nu weer prima.

Via IFTTT werkt weer, was vergeten me af te melden en opnieuw aan te melden bij ring.

Oh dat weet ik niet hoe het zit als je geen subscription hebt. Kan me bijna niet voorstellen dat dat nodig is. Je hebt bij beweging dat hij een snapshot neemt en een tweede flow dat als een snapshot gemaakt is je deze naar je telefoon stuurt. Ik heb er een delay van 2 sec op staan.

Heb het werkend :slight_smile:

Ik zat te denken, kan het ook zijn dat alleen accounts die al eerder gekoppeld zijn geweest nu werkend te krijgen zijn? Ik heb namelijk mijn ring deurbel nog niet eerder gekoppeld gehad met homey en heb pas vandaag voor het eerst de Ring app op Homey gezet toen ik de eerder geplaatste reactie van Jeroen zag. Wanneer ik namelijk probeer aan te melden in de ring app (op homey) krijg ik ook geen mail ofsow dat er een inlogpoging is gedaan.

Heb zelfs even geprobeerd om de 2FA aan te zetten in de Ring app (van Ring zelf) maar ook dan krijg ik geen bericht als ik met Homey probeer aan te melden bij Ring. Lijkt wel alsof Ring totaal niet reageert als Homey iets probeert.

Mijn Engels is niet super goed maar begrijp ik het goed dat vanaf volgende week inloggen zonder 2FA sowieso niet meer gaat werken?

Hallo,
Voor de voortdurende beveiliging van uw Ring-account en apparaattoegang zullen we tweestapsverificatie (2SV) implementeren met een eenmalig wachtwoord (OTP) geverifieerd door sms of e-mail voor alle aanmeldingen van de Ring-account.
Verplichte 2SV voor uw account wordt volgende week ingeschakeld. Dit omvat logins van niet-officiële of aangepaste integratieoplossingen.
Als een van deze oplossingen in uw Ring-account wordt gebruikt, werkt u deze nu bij voor ondersteuning van 2SV of tweefactorauthenticatie om storingen in de service te voorkomen.
Alle accountaanmeldingen met behulp van ondersteunde Ring-applicaties en partnerintegraties blijven ononderbroken tijdens verplichte 2SV-implementatie - op voorwaarde dat u tijdens het inloggen toegang hebt tot dit e-mailadres en de OTP invoert wanneer daarom wordt gevraagd.
We stellen het op prijs dat u Ring kiest om uw huis, gezin en buurt te beschermen.

Volgens mij betekent het dat er voor niet
officiële Ring apps een oplossing komt waarbij
je eenmalig een wachtwoord moet ingeven

Dat is helaas niet hoe ik het lees… Om aan tekunnen melden zul je hoe dan ook de mogelijkheid moeten hebben om de ontvangen code die je via SMS of email krijgt moeten kunnen invoeren. Dat is bij de Homey app niet mogelijk omdat deze mogelijk niet is geïmplementeerd.

Toen ik gisteren bijvoorbeeld via IFTTT weer opnieuw wilde aanmelden had ik bij IFTTT wel de mogelijkheid om die ontvangen code in te voeren.

Heb de mail gezien. Betekend dus precies wat ik eerder schetste. Eenmalig inloggen met 2fa via mail en klaar, de huidige ring app volstaat dus prima en 2fa kan uitgeschakeld blijven.

Er hoeft aan de homey app niks aangepast te worden, even de stappen volgen van mn post een paar posts terug en het werkt weer. Heb inmiddels van meerdere personen begrepen dat het weer werkt en ook bij mij doet ie het prima met de huiduge app. 2fa is geen verplichting bij ring