Ik heb 3 deuren voorzien van Tedee pro sloten en deze werken of via de app van Tedee of via flows welke ik activeer in Homey via mijn Apple telefoon en Siri. Tot enkele weken geleden ging dit allemaal zoals het hoort te gaan maar nu is er het volgende aan de hand. Als ik bv de poort open dan gaat in homey of de status van achterdeur of de voordeur ook naar open terwijl deze fysiek niet wordt geopend. is. Na een tiental seconden gaat de status in homey weer naar gesloten. Dit gebeurt ook als ik de voordeur of de achterdeur wil open/sluiten en dan wordt de status van een andere deur veranderd. Ook heb ik al gehad dat de status op open staat in homey terwijl de deur gewoon gesloten. Als ik de deuren in homey via apparaten open of dicht maak of de app van tedee gebruik gaat het gewoon zoals het hoort en is de status in Homey ook goed. Ik heb zelf de afgelopen maanden niets verandert aan de flows en deze ook weer helemaal doorlopen dus daar zou het volgen mij dan ook niet aan moeten liggen. Heb ook al een nieuwe flow gemaakt maar daar gebeurt hetzelfde mee. Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb omschreven en dat er iemand is die een idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen.
Je hebt Homey en de app van Tedee ook allebei al een keer opnieuw opgestart?
Is dit gebeurt na een firmware update? Dan is het soms slim om na de firmware update Homey nog een keer te resetten, al zou dat niet nodig moeten zijn.
Heb ik inderdaad gedaan maar maakt niets uit. Heb de flows omgezet van advanced naar gewoon maar ook dat maakt geen verschil.
Kun je dit niet beter even melden bij de app ontwikkelaar?
Topic: [APP] Tedee
(gevonden op de app pagina in de app store)
Heb ik vandaag ook gedaan want er gaat nog meer niet goed
Maak je gebruik van Homey Cloud, of een andere Homey?
Is gefixt in de nieuwe versie van de app.
Net getest maar is nog niet opgelost.
Bij Tedee zijn ze er al enkele weken mee bezig
Weet je zeker dat je de nieuwste versie (1.9.1) gebruikt van de Tedee App op Homey?
nog niet maar ga ik straks doen.
Kreeg net ook onderstaande mail van Tedee binnen.
The issue has been fixed. Please update the Tedee app in Homey to version 1.9.1.
​Please get in touch with us if you experience any issues again.
En het werkt.