Princess Robot Vacuum Deluxe opnieuw instellen

Ik heb een robot cleaner van Princess. Deze heb ik na jaren in de kast, weer aan het werk.

vroeger werkte deze via homewizard maar nu wordt het lastig want dat lukt niet meer.

via de tuya app is het nog zoeken maar ik kom nu wel in de installatiemodus de wifi cleanerSetup tegen. Alleen is daar een wachtwoord voor nodig. Die kan ik online weer nergens vinden.

Weet iemand hoe ik deze weer actief kan krijgen en via Homey kan regelen?

De robot werkt met de HomeWizard Cleaner app, dus je moet deze installeren op je telefoon om in te stellen.

Ik zie dat het ongeveer hetzelfde werkt als HomeWizard Link, dus ik zou de app kunnen aanpassen om ook de stofzuiger te ondersteunen. Hiervoor heb ik wel toegang tot het apparaat nodig binnen de HomeWizard Cleaner app

deze kan ik niet meer vinden in de app store

Nee, dat klopt. De app is verwijderd van de Play Store. Je kan de app sideloaden via door deze te downloaden van apkpure.com

ondertussen is het mij gelukt om een alternatieve site te vinden met de oude app. De robot draaide vanmiddag weer rondjes. Wachtwoord was CleanSetupPass.

Ook de oude homewizard box weer aan de praat gekregen.

Nu nog koppelen aan homey. Daar ligt mijn volgende uitdaging.

Is die “HomeWizard box” een HomeWizard Link? Daar heb ik een app voor gemaakt:

Als je de app hebt geinstalleerd, moet je een apparaat toevoegen (maakt niet uit welke) en wanneer het scherm “Geen apparaten gevonden” verschijnt naar de app settings gaan (Meer→Instellingen→HomeWizard Link) en de configuratie verzenden. Met deze configuratie kan ik het apparaat toevoegen aan de app.

Dat is de oudere HomeWizard Base Station, deze werkt met de HomeWizard app. Ondersteuning voor de HomeWizard-app is hier beschikbaar:

De HomeWizard Cleaner app lijkt ongeveer hetzelfde te werken als de HomeWizard Link-app. Als je de Cleaner direct wilt gebruiken in Homey kan je mij een DM sturen (ik kan deze toevoegen aan de HomeWizard Link-app met extra informatie over het apparaat).