Phillips Hue en Homey

Hallo community!

Sinds twee dagen ben ik al bezig om mijn Phillips Hue spots te koppelen aan Homey, deze gaf aan geen apparaten te vinden. Vervolgens dit via de app van Phillips Hue geprobeerd en toen kwam ik wel aan de gang, echter kan ik nu met de Hue app ook geen lampen meer koppelen. Dit lukt zelfs niet met het serienummer. Ik maak gebruik van 2 bridges en de spots staan op stroom, hoe kan ik dit oplossen?ik zie door alle bomen het bos niet meer.

Je hebt de spots nu via de hue bridge gekoppeld en je kunt ze nu koppelen (binnen halen) via de homey Philips hue app.
Mocht je dit niet willen moet je ze verwijderen van de bridge en ze daarna koppelen via de app Philips hue without the bridge.

Dit stuk begrijp Ik. Alleen kan een heleboel spots niet meer vinden in de app.

Dan zou ik de niet gevonden spots even resetten dmv de hue remote en opnieuw binnen halen in de app

Dat heb ik ook gedaan helaas zonder succes. Het is uiteindelijk wel gelukt. De spotjes waren al een aantal weken in bet plafond geplaats en direct op stroom, verder hebben ze 48 uur aangestaan. Wat wel heeft gewerkt is de spot eruit halen voor ± 30 minuten (op internet staat 1 minuut) en daarna kon ik alles weer koppelen. Bedankt voor je hulp!