Ok google flow werkt deels

Heb een flow als favoriet ingesteld en als ik deze aktiveer met de homey app werkt hij prima. Na sync met google voert hij de flow maar deels uit.
Flow zet tv aan schakelt wel de tv maar niet mijn onkyo versterker. Vanuit de homey app dus wel

Weet je zeker dat Google niet direct de TV aanzet en de flow gewoon niet aanroept? Als de flow “zet TV aan” heet, is dat natuurlijk best een ambigu commando.

Ja google geeft aan twee stopcontacten aan/uut te zetten. Maar er gaat er dus maar 1 aan of uit

Misschien wil je wat meer info geven. Hier (<<Dit is een link, hier kan je op klikken) staat welke info.
Vertel er ook even bij hoe je Google deze flow laat starten.

Als Google zegt dat ie twee stopcontacten aan/uit gaat zetten ziet ie volgens mij dus twee apparaten die met “zet TV aan” moeten worden ingeschakeld (de TV zelf én de flow).

En ik vermoed dat Homey dan alleen het eerste doet (TV aanzetten) maar niet het tweede (de flow opstarten). Dat valt natuurlijk makkelijk te testen door in de flow een notificatie op te nemen zodat je kunt zien of de flow wel echt opgestart wordt.

Noem je flow eens anders, “zet fietsbel aan” of zo, om te zien of de verwarring dan niet optreedt.

Of “Lantaarnpaal”.

Ik heb het opgelost door in google de apparaten te selecteren die ik aan/uit wil hebben.
Andere opties zoals naam veranderen wilde niet echt helpen

Dus je hebt het opgelost door Homey geen flow meer te laten starten via Google maar het rechtstreeks via Google te doen? :thinking:
Ben nog steeds erg benieuwd naar de flows die niet werken via Google en hoe je ze aanroept.