Ik loop tegen een probleem op met de ewelink app op mijn Homey Pro 2019.
Ik kan de temperatuur op de Sonoff radiator Thermostaat kranen niet instellen via de ewelink app op mijn Homey 2019.
Ik heb 7 van deze thermostaten en als ik ze met een advanced flow via de Homey probeer in te stellen krijg ik een foutmelding.
Ze zijn op de correcte manier aangemeld in de Ewelink app op mijn telefoon, ik kan ze vandaar uit via de ZB-Bridge-P wel instellen
Ik heb de TRVZB via de Homey Ewelink app aangemeld als generic device.
Sommige settings werken wel goed via de Ewelink/Homey maar ik kan dus de temperatuur niet instellen.
Ik heb alle beschikbare kaarten geprobeert maar m.i. moet ik degene hebben met: Set Status (parameter) to number.
Daar heb ik de volgende parameters te beschikking:
Echter als ik een waarde probeer te zetten op 1 of meer temperatuur gerelateerde parameters krijg ik een unknown error van de kaart terug.
Heb het geprobeerd met een heel getal zoals 25 maar ook met 25.5 omdat de display op de thermostaat dat ook laat zien.
Voeg ik de TRZVB toe als Zigbee device via de Sonoff app dan werkt het prima maar heb ik bepaalde parameters weer niet tot mijn beschikking dus vandaar dat ik het probeerde via de Ewelink app maar ik zit dus vast.
Zou graag horen wat ik verkeerd doe.
Mocht dit al eerder voorbij gekomen zijn in een ander topic dan hoor ik dat ook graag heb zelf tot nu toe niets kunnen vinden op het forum. Mocht het er wel zijn dan bij voorbaat Newbie excuses