Nep nous a1z

Hallo.

Ik heb laatst wat smart plugsbesteld op Ali en ik kan ze koppelen met Homey.
Alles lijkt te werken maar hij schakeld steeds uit zonder aanwijsbare reden.
Homey herkend ze als nous A1Z smartplugs en de powermeter werkt goed. Ik heb hem op altijd aan gezet en het kinderslot erop maar toch schakeld die vanzelf uit en niet meer aan.
Heeft iemand een idee? Of hoe ik nou verder moet?
Ik hoor het graag.
Groet Igor

Ik zou ze niet meer gebruiken en een écht merkje kopen, je weet nooit met dit soort dingen (en zeker niet als ze zichzelf intern voordoen als een Nous A1Z terwijl het dat echt niet is).

Ja eens hoor, met Robert.
Igor, wat gebeurt er als je niets aansluit? Als de stekker dan niet vanzelf uitgaat, zou het zomaar kunnen zijn dat er teveel vermogen gevraagd werd door het aangesloten apparaat.

Als ik niks aansluit dan gaat ie ook uit. Als ik hem over de tuya app aanmeld( niet over homey) dan doet ie het prima.

Okee, dan kan t geen beveiliging o.i.d. zijn.

Het betreft een Zigbee apparaat, toch?
Had je 'm dan met de Tuya Zigbee app met Homey gekoppeld?
Zo ja, dan zou ik even doorgeven aan de app ontwikkelaar, dat het ding wel goed werkt met de TuyaSmart app + Tuya Zigbee hub, maar niet met Homey.

Hallo.
Ik heb ook net twee andere smartplugs binnen en die ziet ie ook als een nous a1z en deze doen het dus wel goed


En ik weet trouwens ook noet of ik bij de ontwikkelaar van tuya Zigbee moet zijn want daar is ie wel aangemeld maar de Homey Pro zegt dat ie herkend word als nous
Groet

Oh, sorry, ik ging er ff vanuit dat Nous = Tuya. Maar ik snap nu dat er ‘dus’ een Nous app bestaat.
Op de app pagina’s in de app store vind je support linkjes, bij Nous staat een link met email adres van de ontwikkelaar.
Maja, als 1 van de drie tussenstekkers het niet goed doet… das wel raar. Terugsturen maar.

Bedankt allemaal.
Ik weet wat ik ga doen
Groeten Igor zx9-r.