Multisplit airco van Carrier

Volgende week word er een airco van Carrier bij mij thuis geplaatst. Deze kan ik via wifi met de bijbehorende Carrier app bedienen, ook buitenshuis. Is er al iemand die dit merk kan koppelen aan Homey. Ik zie alleen maar een app van Daikin.

Heb jij al een oplossing? wij hebben ook airco’s vn carrier en wil deze graag aansturen met de Homey.

Hoi Edwin als je de Carrier volledig wil bedienen met Homey, dan raad ik je de Sensibo Sky aan. Ik heb zelf eerst een Wifistick gekocht maar deze is niet met Homey te bedienen totdat er iemand er een app voor schrijft.

Ik hoop op een app voor de Carrier. Sensibo Sky units zijn best prijzig gezien ik aanneem dat je voor elke airco zo’n module moet aanschaffen.

Je zal toch wat extra’s uit moeten geven voor de Wifi stick van Carrier/Midea, ik heb daar ook iets van €25,00 voor betaalt x 2. Als je direct een Sensibo Sky aanschaft heb je die wifi sticks niet nodig. Scheelt weer en je hebt een veel betere verbinding, ook als je van huis weg bent. Plus dat er op Sensibo Sky allerlei extra features zitten.

Ik had de originele wifi modules al (4 stuks), moet zeggen de app werkt ook mooi van carrier zelf en verbinding is uitstekend ook als je vanaf huis bent.
Ben benieuwd naar je nieuwe functionaliteiten?

Met Homey besturen en “Climate React”.

Zijn er al mensen die een oplossing hebben voor de Carrier airco’s?
Sensibo ken ik, maar Homey zelf heeft nog niet iets gedaan toch, kan niets vinden in ieder geval

Groet Bas

Ik ben bang dat wij lang kunnen wachten op Atom. Het zal van iemand af moeten komen die er een app voor kan ontwikkelen.