Geweldig, dank voor je app. Maar wat betekent fetch is not defined? Kan ik dat zelf oplossen?
Kun je laten zien waar je dit krijgt?
fetch is een functie die gebruikt wordt onder water. Die werkt op mijn Homey Pro 2023 prima, maar zou zomaar kunnen dat de Homey Pro 2019 niet werkt. Welke HP heb je?
Ik heb idd een oudje Homey Pro (2016-2019).
Ik heb zojuist een bugfix gesubmit waarbij ik niet meer de standaard fetch gebruik die pas beschikbaar is in de nieuwste versies van node. Die zou deze meldingen moeten fixen.
Wacht op akkoord van homey (v1.0.3)
Top. Dankje.
Voordat je onder water kunt inloggen moet er eerst een loginId worden opgehaald via de cloud. Daarvoor moet je een MSmartHome account hebben, wat ook vereist is voor de nieuwste versie van de Midea app. Dat gaat fout (waarschijnlijk door foute versie fetch). Deze foutafhandeling moet beter zie ik. Ga ik naar kijken. Dank …
Vervelend en ik vind het ook lastig om te zien wat er mis is vanaf hier. Ik heb extra debug toegevoegd, die kun je aanzetten in de settings, maar weet even niet hoe je die extra logging dan kunt zien via homey apps.
Misschien toch even wat doorvragen. Als je een device toevoegt, welke stappen doe je dan en wat zie je?
Ik heb een nieuwe versie uitgebracht waarbij ik de mogelijkheid om verder te gaan bij het toevoegen van een device zonder daarbij in te loggen heb verwijderd. Zou jullie nog eens kunnen proberen zodra versie 1.0.11 uit is?
Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde melding.
Zou je log level op DEBUG kunnen zetten, alles nogmaals proberen (eerst alles verwijderen) en dan een diagnostic report willen maken?
Heb alles verwijderd. Homey opnieuw opgestart. App opnieuw geïnstalleerd. Geprobeerd een nieuw apparaat toe te voegen. Dezelfde melding, maar nu wordt het apparaat zelfs niet meer toegevoegd. Dus niet de kans gehad om log level op debug te zetten. Diagnostisch rapport van Homey: “0EE163AC”
Ik heb ondertussen een nieuwe test versie aangemaakt met allemaal extra debug. Graag alle airco’s even verwijderen uit Homey, nieuwe app installeren en dan opnieuw proberen en mij de log sturen.
testversie hier:
Ik krijg nu: Fout bij het toevoegen van een device.