Ik heb even geprobeerd, en de airco moet eerst worden aangemeld op de MSMartHome app. Als dat gelukt is wordt die zichtbaar in homey discovery en kun je hem toevoegen. Graag proberen.
Helaas nog steeds niet gelukt. Zit het probleem in het feit dat MSmarthome ooit SmartHome geworden is? Ik werk met SmartHome.
Ja, die heb ik.
Hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik heb alle stappen zoals hierboven gedaan, maar krijg ook nog steeds deze melding…
A new test version (1.0.13) has been released. In this version logging in into the cloud is not necessary anymore if token and key are known. It remains possible by leaving the field token and key and empty and press continue to enter the login screen. this should not only speed up the inner working, but hopefully gets rid of the timeout during pairing.
Please test and let me know.
Heb je nieuwe test versie geprobeerd. Maar krijg nog steeds de melding: Fout bij het toevoegen van een device
Helaas werkt ie bij mij nog niet.
Deze melding krijg ik:
Metvriendelijke groet,
Alexander Vledder
Kun je wel gewoon op MSmartHome inloggen?
Wanneer krijg je dat? Bij het inloggen in de cloud of bij het toevoegen op basis van een token en key?
Bij het toevoegen op basis van een token en een key.
Ok, het inloggen in de cloud en het ophalen van de token en de key gaat dus goed en het lokaal inloggen op basis van de nieuwe token en key gaat dus fout…
Ik zoek verder
Ja als ik via de app ga kan ik gewoon inloggen. Ik heb ook nog in de app uitgelogd, omdat de app niet accepteerd dat ik op 2 apparaten inlog. Maar in homepro blijft ie de foutmelding geven.
Deze code krijg ik voor de ontwikkelaar: 25160139-8d54-408f-9b80-61130c2a536e
Als ik een diagnostisch rapport heb verstuurd.
Het zou mooi zijn als er wat meer apparatuur van midea toegevoegd wordt.
Hier draaid nu een midea warmtepomp welke via smart home te bekijken is.
Kun je hier iets mee? Diagnostisch rapport: dbfe1f6f-c3b6-42db-bd78-d117e2e62046