Mi Smart Antibacterial Humidifier toevoegen aan Homey

Ik wil graag mijn nieuwe Mi Smart Antibacterial Humidifier toevoegen aan Homey, maar dit is tot nu toe nog niet gelukt.

Ik heb hem succesvol toe kunnen voegen in de Xiaomi Home app en kan hem via die app gewoon bedienen.

Toevoegen aan Homey is nog niet gelukt. Volgens mij heb ik de “Xiaomi Mi Home” app nodig hiervoor. Ik heb een Token kunnen identificeren via een app op m’n Mac. Zodra ik de Humidifier toe wil voegen (Ik vul het IP adres en het token in, polling frequentie niet aangepast) krijg ik de foutmelding “device.power is not a function”.

Wat doe ik fout?
Ik heb overigens geen Xiaomi Hub, maar die heb ik volgens mij ook niet nodig, omdat de Humidifier via Wifi werkt.

Ik kan het antwoord niet vinden op het forum, wie helpt me?

Je kunt het het beste vragen in het Aqara & Xiaomi app topic van de ontwikkelaar:

Deze support links staan vrijwel altijd onderaan de app pagina!

Ik denk dat dit een andere Xiaomi app is, namelijk voor Zigbee devices. Ik doel op deze: Xiaomi Mi Home App voor Homey | Homey

Overigens heb ik die topics ook doorgelezen en zie ik meerdere vergelijkbare issues, maar geen oplossing. Zelfde meldingen namelijk. Ik hoop eigenlijk dat Ă©Ă©n van de andere gebruikers me kan vertellen wat ik verkeerd doe.

Thanks!

Ah ja, dat klopt. Ik hoop ook dat een v.d. andere gebruikers je op weg kan helpen.

Hoi heb jij het al vooe elkaar gekregen om je luchtbevochtiger aan Homey toe te voegen? Ik krijg dezelfde melding als jij als ik hem wil toevoegen. Bij mijn luchtreiniger van Xiaomi lukte dit 2 jaar geleden wel.

Bob