Meerdere apps werken nog niet

een goede middag

ik heb een homey bridge gekocht nou kwam ik er achter dat icasa producten hierop nog niet werken

zoals de pulse 4s en 8s deze schakelaars heb ik overal in huis die ik weer gekopelt heb aan hue.

komt de app nog uit binnenkort anders moet ik een andere oplossing gaan bedenken.

aangezien deze wel werkt voor de homey pro.

vervelende vraag mischien komt omdat ik in de beveiliging werk en veel domotica producten test en gebruik heb ik nog wat vragen

ik zag ook dat satel integra/ Sony tv met google home/ en dahua ip camera nog niet functioneren komt hiervoor ook nog een app uit.

en ik heb een geroote toon in huis en hiervoor is een root app op de telefoon komt deze ook nog uit voor de homey bridge.

met vriendelijke groet Patrick

Alle apps die via een lokale netwerkverbinding een apparaat moeten aansturen gaan niet werken op de Bridge omdat dat apparaat simpelweg geen lokale netwerkverbindingen ondersteunt. De kans is erg klein dat dat in de toekomst gaat veranderen dus gok er niet op.

En de Hue app voor de Bridge is beperkt tot lampen en smart plugs, “output” apparaten; “input” apparaten zoals sensoren en schakelaars worden niet ondersteunt. Of dat ooit nog gaan komen moet je aan Athom vragen: support@athom.com

Additioneel, hier kun je o.a. de lijst van momenteel werkende apps vinden.