KlikAanKlikUit werkt niet meer/lukt niet om te koppelen

Sinds gister werken mijn Kaku Acc 2300 stekkers niet meer (werkte voorheen prima). Ook heb ik gister 3 nieuwe gekocht en het lukt niet om deze te koppelen. Verder werkt alles verder zoals het hoort (Hue lampen etc.) Iemand enig idee waar dit aan kan liggen/een oplossing hiervoor?

Heb je al een PtP gedaan?

En graag even erbij vermelden welke Homey je hebt.

Zojuist een PtP gedaan, heeft niet geholpen. Ook mijn router, de Homey app , etc opnieuw opgestart.
Bij het proberen te koppelen hoor je 1 klik (ipv 4). Vreemde is dat 1 stekker nog wel werkt :thinking:

Heb een Homey Bridge.

Probleem gevonden. Ik heb gister ook een schemersensor ABST-604 van KaKu gekocht en toegevoegd. Ik heb hier zojuist de batterijen uitgehaald en nu werken alle andere KaKu apparaten weer. Zaten nieuwe batterijen in de schemersensor. Enig idee hoe dit zo kan?

Bekend fenomeen met bijna lege batterijen dat de zender vrijwel onafgebroken begint te zenden en daardoor verstoort.

Het vreemde is dat er nieuwe batterijen in zaten. Maar blij dat het is verholpen. Bedankt voor het meedenken :+1:

Bedoel jij met “nieuw” dat de batterijen “vol” zijn? Dat hoeft niet …

Ik vind het een ontwerpfout van de KaKu zenders, dat ze beginnen te storen met bijna lege batterijen. Vooral als je NiMH-accu’s gebruikt loop je er snel tegen aan.

niet , maar . want eigenlijk was je hier al klaar met typen toch :wink: