Kan in homey app slimme stekker niet schakelen

Ik heb via de handleiding een tuya developer account kunnen aanmaken en een api username en secret kunnen maken. Gekoppeld met mijn Smart Life app en ik zie nu in de homey app de slimme stekkers die ik heb. In de Smart Life app kan ik ze gewoon in- en uitschakelen, maar in de homey app zie ik dit niet terug. Als ik in de homey app vervolgens probeer in- en uit schakelen reageert de slimme stekker niet.
Ook als ik de slimme stekker in de Smart Life app een andere naam geef wordt dit niet in homey zichtbaar. Wat kan hier aan de hand zijn? De koppeling lijkt te werken want ik zie ze wel in de homey app.

In de tuya developer portal heb ik als access policy ook read, write en manage gegeven omdat ik dacht dat als je de slimme stekker wilt schakelen, je wellicht ook write of manage permissions nodig zult hebben.

1 Like

En met welke app van Homey heb je ze toegevoegd?
En staat er onderaan die app pagina niet een link met bv “bezoek forum” of “visit forum”

1 Like

Hoi Mike, dank voor je snelle reactie!
Ik gebruik de Tuya cloud app v1.1.23:

Verder zie ik zie geen link met “bezoek forum” of “visit forum”. Moet ik een andere app installeren? Ik zie naast de door mij gebruikte “Tuya cloud” ook nog “Tuya” en “Tuya Zigbee”

Ik heb alles verwijderd in Smart Life app en de Tuya app geinstalleerd op mijn telefoon. Daarna stekkers weer toevoegen in Tuya app en account koppelen in de dev portal.
Op homey ook de tuya app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar nu de tuya app ipv smart life gekozen.
Nu werkt alles prima. Al reageert de stekker niet heel snel. Zit bijna een seconde tussen, maar daar valt mee te leven.

Als ik op de link klik en onderaan de pagina kijk zie ik een link naar het forum.
Daar zou je dan eventuele vragen kunnen stellen over bv problemen met de app.