Kaku via Homey niet tot laagste stand te dimmen. (Dimbereik komt niet overeen)

Ik maak gebruik van een KAKU AWMD-250 dimmer om 4 lampen te dimmen. Dit werkt prima via de afstandsbediening en drukknop op de muur.

Ook kan homey de dimmer aansturen. Maar als ik de lichten op de laagste stand wil dimmen (wat gewoon kan via de afstandsbediening en knop) dan loop ik er tegen aan dat ik in homey niet lager dan 1% kan dimmen. Dit is echter gewoon een middelmatige dimstand. Lager kan niet via homey want dat gaat het licht uit.

Hoe kan ik in Homey de dimstand calibreren zodat het hele dimspectrum correspondeert met 100% - 1%.

(Het dimbereik is volgens de Kaku handleiding bepaald en werkt via de afstandsbediening en knop zoals gewenst. Er zijn geen geavanceerde instellingen in Homey)

Misschien kan Athom iets in de driver aanpassen voor jouw specifieke model β†’ dan mag je je bij de app maker melden, Athom in dit geval: https://homey.app/support . Verder is er geen enkele gebruikersinstelling in de KaKu app inderdaad.
Als ik nl. mijn dimmers (ACD-200) op 1% zet met Homey, dan dimt het via de a.b. direct omhoog. Dat wil zeggen dat -ie dan al op de laagste dim-stand stond (en in mijn beleving is dat laag genoeg, β€œbijna uit”). De lamp wordt dus niet nog verder gedimd als ik de a.b. gebruik.