Irritante reclame top2000

Graag luister ik naar de top2000. Er zullen er hier vast meer zijn :grinning:
Nu het volgende, ik erger mezelf groen en geel aan die irritante reclame ieder uur.
Wie weet hoe ik eenvoudig een flow kan maken.
Iedere 3 minuten voor het uur receiver mute
evt 15 seconden over het uur unmute voor het nieuws en dan ergens een minuut of 3 later weer mute tot pak m beet 6 minuten over het uur.

Zal vast niet zo moeilijk zijn, dus suggestie is welkom.

‘als’
datum en tijd --> elke 60 minuten
‘dan’
volume recicer 0%

flow 2
‘als’ datum en tijd --> elke 3 minuten
‘dan’ volume ??%

Ik heb het niet geprobeerd, maar ik denk dat dit wel werkt… ?

Dit is te makkelijk Bob. ALS elke 60 minuten begint elk heel uur en hij wil graag 3 minuten eerder beginnen.
ALS elke 3 minuten triggered ook elke 3 minuten, dus ook op het hele uur wanneer hij juist niks wil horen. Ook te makkelijk.

Ik was iets te snel met lezen :upside_down_face: Maar, met ‘elke’ via datum en tijd moet je ver komen, toch?

Valt tegen voor zover ik zie.
Bij elke tijd kan ik niet kiezen voor een tijdstip elk uur, toch?

Zeker. Ik zou kiezen voor elke 57 minuten. Dan ga ik er ff van uit dat dat ieder uur opnieuw begint maar dat is ff proberen. En dan een kaartje er in met een delay voor 3 minuten, een kaartje voor 3 minuten en 15 seconde en een kaartje voor 6 minuten delay. Maar is proberen.

Nee. Maar wel elke 57 minuten waarvan ik denk dat dat ieder uur start. Ff proberen.

chrome_2020-12-29_18-48-55

Als het heel niet anders is kan je ook nog ieder uur een flow starten en dan een kaartje er in proppen met een delay voor 57 minuten. :wink:
Ik weet trouwens niet waar je precies op luisterd maar ik zou het erg irritant vinden als de muziek 6 minuten uit zou zijn. Dan zou ik liever overschakelen naar iets anders en dan, na 6 minuten, de top2000 weer terug zetten.

1 Like

Zal er eens even mee stoeien. Dank voor de suggesties👍

Mwaa, ff rust en bezinning en dan weer verder. Alles beter dan die reclame… :blush:

1 Like