INNR app is sinds de laaste update verdwenen; opgelost via leverancier

Sinds de laatste update van Homey Pro (2023) van vandaag 3 septmeber 2024, is de app van INNR niet meer bereikbaar. Evenmin opnieuw te downloaden
HELP

Ik heb een melding gemaakt op Slack, daar er vergelijkbare, maar omgekeerde, problemen waren, welke opgelost zouden moeten zijn:

_
Je kunt het tijdelijk oplossen als je een USB offline backup hebt gemaakt waar Homey een oudere firmware versie draaide, door deze backup terug te zetten.

Bedankt voor de tip. Maar voor mij een station te ver ;-). Ik ben een “gewone, simpele” gebruiker en ik heb geen verstand van allerlei extra stappen zoals back-ups etc. Ik vind me zelf al stoer dat ik flow kan maken… Wat en hoe en wanneer zou een oplssing beschikbaar zijn…?

@Rene_Taat Ook voor de “gewone, simpele” gebruiker is een backup hebben van een volledig ingestelde Homey met flows en alles best wel handig.
Als je hem niet hebt en je Homey loopt in de soep of hij gaat stuk is alles weg.
En je bent niet verplicht om een maandelijks bedrag uit te geven aan backups.
Je kan het zelf doen als je een Homey Pro 2023 hebt.

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Deze thread is verplaatst naar het Nederlandstalige deel van het forum. Als je daar problemen mee hebt, neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op.
Graag aandacht voor het plaatsen in de juiste taal/categorie.

Dank voor de goede raad. Maaar hoe krijg ik Homey nu weer zover dat de INNR app wel wordt gedownload?

Kun je even precies uitleggen (of laten zien middels screenshots) wat er precies niet werkt? Wat betekent “niet bereikbaar”? Waarom kun je 'm niet opnieuw downloaden? Krijg je foutmeldingen?

1 Like

René,
Dit is de reactie van Robin, Athom medewerker, op Slack:

Installeer je de app wel via de app store???