Hallo, ik heb een Hue motion sensor gekoppeld aan een Hue lamp. De sensor is als volgt ingesteld: Gedrag de gehele dag gedimd en na 1 minuut uit.
Resultaat: De lamp gaat na 30 seconden heel zwak branden en pas na weer 30 seconden helemaal uit. Heb ik iets verkeerds ingesteld of is dit normaal?
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.
Laat eerst even een screenshot van je flow zien, nu is het koffiedik kijken
Ik ken dit wel van een lamp welke aangestuurd word door de hue bridge. Zonder tussenkomst van homey.
Ik heb wel een Hue bridge. Maar ik dacht dat de aansturing van de lamp rechtstreeks vanuit de bewegingsmelder werkt.
Een dimbare lamp wordt door de Hue app inderdaad gedimd voordat deze helemaal uit gaat.
Oké, dank voor je reactie Theo. Vreemd dat Philips dat nergens vermeldt in de handleiding.
Gr, Ton
Dat was ook mijn ervaring.
Op plaatsen waar dit erg hinderlijk werd heb ik maar flows ingezet.
De reactie snelheid voor het aan zetten is dan wat trager.
In de keuken wordt een Hue socked geschakeld en dat gaat vrij goed.
Een flow wordt daar wel gebuikt om een fout alsnog te herstellen.