Hue dimmer swiitch schakelaar en dubbel drukken

Heren dank u
Maar ik loop weer vast ik gebruik als apparaat voor de radiozenders RadioOnline die speelt niet af op mijn Heos dus nu ben ik weer aan het zoeken naar Tunin om te kijken of ik deze wel over mijn heos speakers kan.


Ik heb de verbinding ook onderlangs gemaakt maar er komt geen geluid uit.

De teller moet natuurlijk wel elke keer na een test op nul gezet worden.
Met deze radio-zenders-app heb ik geen ervaring.
Je kunt het radio gedeelte ook testen door rechts te klikken op het rode icoon van dit kaartje
image
image
Druk dan op Test vanaf hier
de flow wordt dan vanaf daar uit gevoerd, als dat helemaal werkt, dan kan je je concentreren op de rest van de flow.

image
Het GEEL in deze kaart betekend dat de teller NIET precies 1 is, de gele uitgang is wel geactiveerd, dus het radio gedeelte werkt niet.

Misschien moet je eerst in een aparte testflow uitzoeken hoe je de radio aanstuurt.

Nou ook dat lukt me dus niet.
Mijn Heos 3 luidspreker wordt niet gevonden.
Nu ben ik ook in het bezit van een Sonos one speaker deze heb ik ook in Homey
En op deze manier een flow gemaakt.


Nu begint mij speaker wel te spelen maar geen radio 10 maar een hele andere zender.
Ook als ik eerst speel af en dan radiozender 10 blijft het probleem bestaan.
Dus hoe krijg ik mijn HEOS weer in homey en hoe krijg ik het voor elkaar dat ze het juiste radiostation afspelen.

Dat zijn 2 hele verschillende apps die niet met elkaar kunnen samen werken.
Om met HEOS een specifieke zender te starten, is op het moment met de officiële app gewoon niet mogelijk.
Er was ooit een community app waar je favorieten kunt starten, maar die is nooit in SDKv3 gemaakt en zal dus niet werken op een Homey Pro 2023.

Met Sonos weet ik niet zeker, maar volgens mij had die een “start een tune-in zender” flow kaart.
Zo iets zal voor HEOS ook ingebouwd moeten worden door de developer (ook wel Athom).

Dank je wel voor je snelle reactie.
Die TuneIn kaart kan ik niet vinden.
Nu heb ik dit gedaan met url en volume dit werkt goed.


Alleen de pauze knop werkt niet meer, dus ik kan het niet afzetten.

Gelukkig is het vakantietijd :smile: :smile: :smile:
Het lijkt wel of ik nu twee Sonos speakers heb in mijn Sonos staat Adelle en op mijn Homey ook maar hij speelt radio 100 % NL af.
En ik kan hem op geen van twee pauzeren.

In de eigen Sonos app zelf, moet je wel de gewenste radio zenders aan je favorieten toevoegen, anders kan je ze in Homey niet selecteren.
image

Dank je wel eindelijk werkt er iets.
Ik ben het jaar goed begonnen. :laughing:

1 Like