Homey v5.0.0-rc.56

PTP (je hebt het inmiddels al gevonden) is “Pull the plug”. Even de Homey minimaal 10min van de spanning af halen en daarna weer aansluiten. Hierop zal de Homey zijn netwerken weer opnieuw opbouwen.

10 min is te kort. Wil je dat je apparaten een nieuw z-wave netwerk opbouwen moet je de z-wave hub (Homey) 15 min uitzetten.

Grappig, volgens de “how-to” is minimaal 10 minuten voldoende:

Anywho…als jouw ervaring 15 minuten is, prima, dan zou ik voor 15 minuten gaan :grinning:

Het klopt ook wel enigszins. Er staat minimaal 10 min.
Ik raad altijd aan om dan 15 min te doen. Dan weet je zeker dat het z-wave netwerk zich opnieuw opbouwt

Developer tool???

developer.athom.com

Yep, al gevonden. Dank voor je snelle reactie!

1 Like

Ik heb na deze versie een andere WiFi router geplaatst waarbij ik de computers en iPads op 5 GHz laat werken en homey en thermostaat op 2 GHz laat werken. Zowel met zwave en zigbee geen enkele probleem meer

*60 is uit. Volgens mij zit de final er aan te komen :v::v::v::v:

1 Like

Ja idd! Ze gaan hard de laatste tijd. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over V5 tot nu toe.

#metoo

RC61 beschikbaar, update liep goed door.

1 Like

RC60 stond er amper 24u op :joy:

Gaat idd heel snel nu.
Zie idd dat 61 al beschikbaar is. Zal vandaag bij mij wel ergens automatisch geupdate worden, verwacht ik.

RC61 bestaat omdat RC60 bugs in tijd-gerelateerde flows bevatte die kennelijk door het rigoreuze testproces van Athom heen geglipt waren.

Of dat was gewoon een “fluke” en een herstart heeft het opgelost (wat Homey doet met een firmware update) :grinning:

Ik weet niet wat erger is… :grimacing:

Dan is het maar goed dat er genoeg gebruikers " mee-testen" :wink:

klopt inderdaad, verschillende flows die op tijd werkten deden het vandaag inderdaad niet

Begin wel de ‘kak’ te krijgen van de azijnzeikers. Athom doet goed werk. Daarom is het experimental. Mooi dat ze het snel oppakken. Onderbouwde kritiek heb ik geen moeite mee. Maar binnen meerdere topics bashen, en alleen maar zeiken wordt er een beetje moe van. Jammer dat je mensen nu persoonlijk kunt blokkeren. *61 draait inmiddels als een tiet. Kijken of morgenvroeg bepaalde tijd flows wel werken (was me niet opgevallen dat ze niet werkte vanmorgen)

3 Likes