Hier precies hetzelfde probleem, weliswaar op de oudere Homey 2018 die ook altijd vlekkeloos werkte. Niets veranderd aan apps maar het kwam na de update. Dagelijks meerdere keren dat hij roept Offline te zijn, kan hem dan niet bereiken⦠soms komt hij daar nooit meer uit dus ik restart hem dan gewoon door de stekker eruit te trekken en na een paar seconden weer erin. Het opstarten duurt dan tergend langzaam, soms wel 45-50 minuten voordat hij weer reageert. CPU en geheugen zijn niet tot de max opgerekt dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ook de spraak (mijn oude versie heeft gelukkig nog microfoon en speaker) stottert vreselijk, soms is hij minuten lang bezig om een hele zin met horten en stoten uit te spreken⦠onbruikbaar dus
Welke update bedoel je?
De update waar je voorganger het over had (Homey firmware versie 13.3.0) is namelijk (nog ?) niet beschikbaar voor Homey Proās ouder dan het 2023-model.
Nee @SunBeech dat weet ik. Ik zit met die van mij op 13.2.0. Hij wil hogerere updates (nog) niet installeren dus mijn laatste update geeft op mijn oudere HW soortgelijke problemen. Ik heb automatische updates even uitgeschakeld omdat hij anders iedere nacht over zijn nek gaat bij het update proces