Homey Pro har nå plutselig begynt å henge, og må restartes

Har i den senere tid begynt å henge, og jeg må restarte (ta stømmen til Homey Pro) for å få den online igjen.

Andre som sliter med det samme problemet?
Eller er det en hardware feil?

Hvordan er det mulig å ta en setup backup av Homey’en, i tilfelle den skjerer seg?

Dersom du abonnererbackup så kan du restore en backup til en ny enhet.

Når du sier at det henger, betyr det at du ikke når den via appen, eller er det at ingen flows/devicer reagerer på automatikk/fysiske knapper også? Sjekk gjerne i insights om der f.eks er en app som bruker mye minne/cpu dersom du ikke har gjort det allerede.

1 Like

Når Homey begynner å bli ustabil, vil et av de første forslagene være å bytte ut strømforsyningen (5V, 2A minimum), fordi strømforsyningen som følger med Homey er kjent for å svikte mye.

(translated by Google from English)

1 Like

Eneste måte å få Homey Pro til å fungere sånn nogenlunde ok er å restarte hver 6. time, ved hjelp av flows. Å bytte strømforsyning har ikke hjulpet (og ny strømforsyning burde være en selvsagt garantisak!)

Tull! Har kjørt min i snart 4 år og restarter skjeldent

Du må dessverre krype til korset, det var strømforsyningen som var problemet som [robertklep] og [gass66] informerte om.
Lånte mobil laderen og siden har den fungert klokkerent.

Jeg opplevde også at min hang til tider og spesielt etter oppdateringer. Det løste seg ved å gi den fast IP-adresse.