Får ikke kontakt med Homey Pro etter feil i forrige uke

Har forsøkt følgende:
-restarte nettverket
-forsøkt restarte via developer.homey.com
-tømt cache i app og logget ut og inn i app

Om det ikke finnes en løsning her, hvilket forum? Jeg lager support-sak så lenge med Homey.

Hei Atle,

Så, med andre ord, du får kontakt med Homey via denne portalen tools.developer.homey.app ?

-Hva slags feilmelding får du siden du har laget denne posten?
-Hva slags HP har du?
-Hva slags FW er installert på HP?
-Er HP tilkoblet nettverket (da må du logge inn på nettverksutstyret ditt)?
-Får du kontakt med HP via my.homey.app?

Tror ikke jeg har kontakt ,for den har vært av mitt nettverk de siste 3 dager.

-Hva slags feilmelding får du siden du har laget denne posten?

Får ikke kontakt

-Hva slags HP har du? Pro 23
-Hva slags FW er installert på HP? Den siste som kom i forrige uke,får ikke sjekket nå, med mindre jeg ser det i developer.homey.com
-Er HP tilkoblet nettverket (da må du logge inn på nettverksutstyret ditt)? Nei
-Får du kontakt med HP via my.homey.ap
Nei, verken web versjon eller mobil versjon

Pulserer Homey rødt?

Versjonen som er installert ser du under “settings”;

Har du prøvd “Recovery mode” av HP23 ?

Edit: Hvis du får kontakt med HP23 via tools.developer.homey.app , så må HP23 være tilkoblet ett nettverk, med stor sannsynlighet ditt eget nettverk.

Det er det som er problemet. Jeg er 200 km unna den. Så vet ikke om den har strøm.

Jeg får jo logget inn i Developer, men under System vises den som offline.

Kan ikke se versjon der du sier, for den er jo offline

Åja, nei, da må du nesten vente til at du er ved Homeyen. Alt tilsier at den er offline, dette kan skyldes mange ting. Umulig å vite når den er 20mil unna.

Ja, skal få de som vasker til å restarte den og rapportere hvilket lys de ser. Om det lyser rødt, betyr det bare lost connection?

Om den pulserer rød etter en restart ved å ta strømmen på den, så er det kun “recovery mode” som kan få liv i den igjen. Kan jo være havarert power også.

Noe update her?
Jeg har en 2023 pro som jeg vil bytte mot en 2019 pro. Personen som eier den har samme problemet.

Ja. De som leide hytta for over 3 uker siden hadde koblet fra Homey og brukt adapteret til en Nintendo Switch. Ikke særlig fornøyd med denne oppførselen, nei.

fre. 5. apr. 2024, 03:19 skrev Kristoffer via Homey Community Forum <notifications@athom.discoursemail.com>: