Homey Pro App - Vooraankondiging voor lokale aansturing van de Adlar Warmtepomp (Tuya based)

Zeker, die is aanwezig en aangesloten op een Tado thermostaat. Omdat ik geen variabele stooklijn gebruik doet die verder niet veel.

Ik heb soortgelijke opstelling een bedrade Tado en de custom stooklijn L8 actief.
De steltemperatuur verplaatsen telt dan maar voor even, voordat de oorspronkelijke waarde weer verschijnt.. Echter, met de verwarmingscurve op sluiting (OFF) zie ik het gedrag van terugspringen niet meer.

Dat klopt, daarom heb ik hem niet op een stooklijn staan. Hierbij een video van het issue en de instellingen:

@Destynx Inderdaad, dit gedrag van naar 15 graden springen heb ik ook zodra de de stel temperatuur via de Homey app veranderd.

Ik heb een nieuwe versie van de software uitgebracht (v0.99.53) waarin de boosdoener sendCommand onder handen is genomen. Zou je nogmaals willen kijken hoe het bij jou werkt?

Dank voor het vinden en rapporteren van deze vervelende bug!

Dankjewel voor de snelle fix! De nieuwe update lost inderdaad het probleem voor mij op, dank!

1 Like