Hallo,
Het is dus weer de tijd dat Homey en locatie functie niet lekker werken.
Een aantal weken terug terwijl ik thuis zat te werken kreeg melding dat thuis heb verlaten met als gevolg dat alle energy sockets inclusief mijn werkplek uitschakelde. Gisteren geen zin om te koken fiets 5 minuten naar Chinees en terwijl ik de chinees uitloop een melding u hebt huis verlaten lekker op tijd Homey.
Gisteren bij vrienden ongeveer 300 meter film gekeken dat is niet ver genoeg voor Homey waardoor lampen aan blijven of weer aan gaan. Mijn Tado is een wel accuraat die die heeft mij wel afwezig gezien. Vanmorgen TadoZones geïnstalleerd en mijn home en away flow aangepast zodat er gekeken wordt naar de locatie van Tado. Ik heb dit probleem eerder gehad en een workaround gevonden maar daarvoor is handig om de locatie functie van Homey in zijn geheel uit te zetten.
Het kan aan mij liggen (ben recent van Homey 2019 naar Homey 2026 gegaan) maar zowel in de web interface als telefoon zie ik onder locatie optie in de instellingen geen knop meer om de locatie functie helemaal uit te zetten die heeft er wel gezeten toen ik een tijdelijke workaround nodig had en locatie heb uit kunnen zetten in Homey. Kun je locatie functie helemaal niet meer uitzetten? Ik heb voor nu op mijn telefoon maar de locatie machtiging voor de Homey App verwijderd.