Homey Cornelisse Dash, een homey dashboard

hey,

ik heb een virtuele thermostaat, echter is het niet mogelijk om die in het dashboard aan te passen, enige wat ik kan doen is erop drukken en dan gaat de thermostaat aan of uit, maar temperatuur instellen is niet mogelijk…

iemand een idee?

Van welke app? Homey zelf, Virtual Devices, Vthermo of Device Capabilities?

het is al gelukt, vthermo

Hallo allen,

Misschien ben ik wel heel dom maar hoe kan ik het dashboard wat ik op de homey draai casten naar mijn Nest Hub ( die met het schermpje)?

Groet Mark

Je bedoelt lokaal, middels de micro web server?

Ja die bedoelde ik sorry

Ah! Vervang https://URLvanOnlineDash door http://ipAdresVanHomey:5080/mapnaam/app/

Via de ftp kun je de mapnaam zien, in mijn geval peterdeedash

Deze wist ik. Heb hem nu ook gecast naar de Google hub. Echter blijft hij niet staat maar gaat in de schermbeveiliging. Is dit ook nog op te lossen?

Ja da’s een grote ka uu tee van de hub. Workaround: iedere 9 minuten Stop Cast, gevolgd door dash cast

Ik herstart de flow voor het dashboard ook iedere negen minuten. Het probleem is dat het dashboard niet helemaal meer “doorstart”. Is daar een oplossing voor?

Lijkt erop dat je niet geautoriseerd bent. Even (in een browser op een computer) opnieuw aanmelden om een nieuwe url te genereren.

Zie: Homeydash.com, a Homey dashboard

Dank je, dat ga ik proberen.

Instructies gevolgd, helaas geen resultaat. Start een aantal keer goed opnieuw weer op en dan weer het bovenstaande lege scherm.

Het lijkt wel of het om en om goed gaat :flushed:

Je herstart de flow voor het dashboard ook iedere negen minuten. Maar Stop je ook het casten voor de herstart?

Ja dat doe ik zeker

1 Like

@Ria_Banis Ik heb geen idee wat in de flow “Start Dashboard 2” staat die je opstart als de zandloper leeg is. Maar als je die misschien 2 seconden later opstart, misschien zit het stoppen en starten elkaar net in de weg.
Maar ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.

Ook dit ga ik proberen. Ik heb nu een vertraging van 5 sec in gesteld. We gaan het weer zien. Het heeft tijden goed gewerkt, ik snap er niets van.

Helaas werkt ook niet :cry:

Hallo, hoe krijg ik het voor elkaar om bijvoorbeeld buienrader op mijn homeydash te krijgen?

Homeydash lokaal installeren, voorbeelden en how-to’s hier (het is een aangepaste versie).

Probleem ligt bij Google!!!