IK heb het opgelost met een oude tablet en daar het dashboard op laten draaien. Scherm aantikken als deze op zwart gaat en het dashboard staat op het scherm van je tablet. Ik doe dit al sinds ik de Hub niet meer aan de praat krijg sinds de laatste Fuchia update van Google!
Beste Ruud,
Ik probeer je homeydashboard op een iPad te installeren. Maar helaas kom ik niet verder als inloggen op Homey.ink. Stap 3.
Bij stap 4. Open console. Snap ik niet. Waar moet ik dit vinden op een iPad?
Dat kun je het token 't beste even met een browser op een pc / laptop / mac achterhalen.
Beetje vaag: bij Homey.ink zie ik mijn Favoriete flows wel, bij homeydashb.com en homeycornelisse.nl zie ik mijn favoriete flows niet, alleen maar devices. Hoe kan dat?
Aha, het komt doordat advanced flows niet getoond worden …
Als workaround kun je je advanced flow via een favoriete standaard flow laten starten.
Of start je adv. flows middels virtuele knoppen. Maak die favoriet en ze komen op je dash te staan.
Bedankt.
Bij mij lukt de eerste stap al niet. Als ik inlog op de link op homey.ink dan krijg k iets anders te zien dan hierboven en moet ik een .kobo file uploaden via usb. Dat snap ik niet. Enig idee wat ik fout doe?
Hier is een handleiding, klik op het ‘homeydash…’ linkje:
EDIT: ik probeer het eerst nog een keer ![]()
EDIT: OK, ik bleek een beetje dom. Het staat er duidelijk in, je (ik dus) moet alleen eerst even goed lezen…