Homey Cornelisse Dash, een homey dashboard

Super tip, thnx

Werkt ook niet. Dus gewoon niet mogelijk. Jammer maar helaas.

Are you sure you use the correct tag?

Ja. Dit is de tag van het zonnepaneel.

Ow maar dan krijg je het verschil tussen verbruik en opbrengst meten?

Nee de tag energie is de opwekking op dat moment.

bedankt voor de tips M/V, het werkt. nu weer een nieuwe uitdaging…

Als de zwembad pomp aan staat wil ik dat graag zien in het dashboard onder “favorite devices” in een kleurtje of met een icoontje dat brand maak mij niet zoveel uit, maar…
Hoe krijg ik dat nu weer voor elkaar?

Werkt, super tof. Bedankt voor de adviezen.

1 Like

Problem with Homey Dash
Danalock is not responding

Opgelost. measure_power was de oplossing.

1 Like

Vreemd. Werkte op dat moment niet. Kwam measure_power vandaag in een andere post (weer) tegen en nogmaals geprobeerd en het werkt nu.

Super applicatie, dank voor het maken.

Vraagje: Is het mogelijk om externe agenda afspraken weer te geven bij ‘Alarms’?

grtz Hans

Wie weet er hoe lang de Google nest blijft streamen, totdat hij weer op screensaver gaat?

Wellicht door gebruik te maken van:

krijg ik niet aan de gang

10 minuten.

Je hebt deze al eens een keer gezien volgens mij.
Daar staat onder andere een stukje in van:

“Mocht je problemen hebben met Homey en hier de community members om hulp komen vragen is het belangrijk om zoveel mogelijk info te geven.”

En een stukje van:

" Wat heb je zelf al geprobeerd
Beschrijf ook zo duidelijk mogelijk (stappen plan) wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen."

En nog een stukje:

" P.S.
Als je om hulp vraagt en je zegt er bij dat je te lui bent om de zoekfunctie te gebruiken dan zal dat aanzienlijk minder reacties opleveren! Er zijn een hoop leden die willen helpen, help hun met zoveel mogelijk informatie!"

Hoe kan iemand nu weten wat er niet goed gaat? Als dit alle info is die je te melden hebt zal je ook niet veel nuttige antwoorden krijgen lijkt mij.

1 Like

Dank, daarmee kan ik mijn dashboard om de tien minuten laten opstarten! Is er nieuws of dit nog aangepast zal worden, om het dashboard standaard aan te laten?

Ik doe dat iedere 9 minuten :wink:

1 Like

Hi,

ik heb homeydash op mijn homey draaien en cst naar google net hub. Nu wil ik de volgorde anders hebben, maar de google nest hub slaat dit niet op. Ik wil graag de devices boven de flows hebben. Kan ik dit in de source code van homeydash aanpassen op mijn homey

alvast bedankt