Homey blijft hangen

Met het opstarten bleef de Homey Pro wel anderhalf uur activeren, dat gestopt en weer opnieuw gestart, kreeg mededeling, offline "Daarna uiteindelijk bij Homey Pro gevonden! Verbinden met Homey Pro…En dat staat dan ook anderhalf uur op de app. Op fabrieksinstellingen gezet en app vernieuwd, kreeg update op de mobiel en bleef toen oneindig installeren. Weer geresset , led ring op Spectrum, mededeling Kan Homey Pro niet vinden. Wat kan ik doen?

Gaat het hier om een Homey Pro 2023?
Je kan dan proberen de firmware even bij te werken naar de laatste versie door hem aan een PC te hangen.
Zie: https://support.homey.app/hc/en-us/articles/7263435817116-Connecting-Homey-Pro-Early-2023-to-a-PC-Mac-with-USB
Daarna de installatieprocedure nog eens uitvoeren.

Tip:
Gebruik niet de kabel die bij Homey zit (die werkt niet op alle pc’s/laptops hiervoor), maar een kwalitatief goede USB-A naar USB-C kabel.

Mijn zoon raadde mij aan een speedtest te doen. Ik kreeg op veel plekken in huis de mededeling , Test kan niet worden voltooid. Controleer je internet verbinding en probeer het opnieuw." Ook waar de Homey Pro staat. Ook daar en andere plekken op 4,5 Mbps. Denken jullie ook dat dat het probleem is? Zal morgen Ziggo bellen. Zelfs de deur sensor die op wifi werkt doet het niet meer. Ook mijn laptop die met een kabel met internet verbonden is geeft af en toe de melding dat de verbinding instabiel is.
Is misschien beter dat ik dat goed krijg voor ik jou raad opvolg

Beste Henk, Alles is gelukt, hartelijk dank! De Internet verbinding via de elektra leiding met Tendo was het probleem. De wifi is nu beter, maar niet optimaal. Ik krijg een nieuwe modem, WiFi 6 over een paar dagen. Ik hoop dat alles dan goed gaat