Homey app,s

Hallo na mijn homey gereset te hebben zijn al mijn app verdwenen.ik heb wcd,s van blokker Selectpower welke ik niet meer kan vinden afstandsbediening inleren gaat ook niet net zoals mijn afstandsbediening van somfy rolgordijn welke ik ook niet meer werkende krijg wie kan mij helpen
Gr Coen

Heb je je Homey al eens opnieuw laten opstarten? Een 2e reset gedaan?

Wat bedoel je met β€œgereset”? Want het klinkt alsof je een factory reset gedaan hebt, en dan is je Homey weer helemaal teruggezet naar z’n beginstand en moet je alle apps/apparaten/flows opnieuw toevoegen.

1 Like

Ja dat de homey stond helemaal vast op een rode ring dus heb ik de fabriekreset gedaan maar krijg ik de app niet meer geinstalleerd

Wat gebeurt er dan precies? Krijg je foutmeldingen?

Alles wat ik type wordt veranderd

Ik vind de Blokker of selectpower niet meer en inleren afstandsbediening lukt ook niet

En ook de app rolluik somfy werkt niet vroeger alles op de pc ingesteld maar dat lukt helaas niet meer

Klinkt als een 1.5.x gereset en nu 2.0.x?

Het klinkt alsof je Homey voorheen op firmware 1.5 draaide (waarbij je alles nog via de PC kon instellen) en nu, bij de reset, naar firmware 2 is gegaan (waarbij je gebruik moet maken van de mobiele app van Homey).

De missende apps zouden best om die reden uit de app store verwijderd kunnen zijn (namelijk dat ze niet meer ondersteund worden door firmware 2). Dat is natuurlijk wel heel zuur als je nog zulke apparaten hebt.

Je zou contact kunnen opnemen met Athom om in ieder geval te vragen of zij een oplossing voor je hebben: https://support.athom.com/hc/nl/requests/new

Dank je wel ik heb contact met Athom opgenomen