Homewizard connect niet meer met Homey na aanleg PV installatie

Hallo,

in enkele eerdere topics werden al problemen met koppelen van de HomeWizard (HW) met de Homey besproken. Alle tips die daar genoemd werden heb ik, zonder resultaat, geprobeerd.

Ik gebruik sinds 2019 een Homey Pro i.c.m. een HW met Energylink en Heatlink.
Gisteren heb ik een PV installatie op het dak gelegd en een nieuwe Kwh meter via de S1 poort met de Energylink verbonden. In de HW werkt alles prima.
Ik zag alleen geen data meer van de Energylink in mijn Homey app. Na enkele mislukte pogingen heb ik maar de complete koppeling met de HW eraf gegooid incl. de app. Daar heb ik nu spijt van.

Ik krijg de HW niet meer gekoppeld met de Homey. Heb de router gereboot, de Homey reboot, de HW eraf gegooid enkele keren 10 minuten gewacht zoals in eerder topic was beschreven. Alles zonder resultaat.
Zodra ik de HomeWizard Base wil toevoegen inde Homey app, ik het IP adres van de HW en het wachtwoord invul, loop ik vast. De knop β€œOpslaan” geeft geen reactie. Ook geen foutmelding.

Kan iemand mij helpen? Hoop dat ik het weer aan de praat krijg, want de HW app wordt niet meer door ontwikkeld en wordt steeds slomer en minder gebruikersvriendelijk. Wil dus weer alles via de Homey kunnen bedienen,

Bedankt alvast!

RenΓ©