goede dag
ik heb problemen om tuya cloud in te stellen.
ik heb alles gedaan om aan de api secret key en het id te krijgen landcode staat op 31 en de gewenste apí’s heb ik alle drie geprobeerd.
helaas krijg ik steeds de melding “Error:Error: code 1106; msg: permission deny”
krijgen ik heb met de tuya smart app op me telefoon de Qr code gescand.
ik heb de hele uitleg op de website zo doe je dat zelf gevolgd maar als ik een stekker wil koppelen blijf ik de melding krijgen configureer app
weet iemand wat ik eventueel nog fout doet of waar het eventueel fout kan gaan ?
met vriendelijke groet Guus Dupon
Mmm stom dat hij dan nog door zoveel mensen word aangeraden. Nou dan maar wachten tot tuya met een nieuwe officiele app komt of tot dat ik alles omgezet heb naar zigbee
Tuya heeft toegang tot de officiële app dicht gezet waardoor iedereen de community app ging aanraden. Nu heeft Tuya ook de toegang tot de community app dicht gezet.
Ik denk dat Athom met wat geld over de brug moet komen (kan ook best nu ze onderdeel van LG zijn!
)
2 Likes
Nou dat moet dan maar snel gebeuren. Ik ga langzaam me Tuya stekkers vervangen voor zigbee stekkers
Ik zie het niet snel gebeuren. Lees de laatste dingen in het Official Tuya app topic maar door
dan zal ik langzaam van tuya afstappen
Waar ga je op overstappen? Tuya is goedkoop. Er is altijd wel een merk wat zijn label plakt op een Tuya device wat aan je smaak voldoet.
Alternatief is een Home Assistant Raspberry Pi ernaast zetten en via Homey die integratie gebruiken.
1 Like
Tuya is zeker goedkoop. Heb 15 stekkers van de action. Nooit problemen mee tot dat ik het in homey wou plaatsen. Met raspberry kan ik niet overweg helaas. Ik ga nu overstappen naar zigbee. Dan is me wifi netwerk ook wat minder belast. Omdat dat wat duurder is gaat het wat langzamer.