Ik heb een denon avr4800 met heos en denon 150 speaker.
Graag wil dmv een flow het geluid van de 4800 op de 150 speaker krijgen. Ik zie echter alleen de optie aux in.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
via de Heos app van Denon krijg ik dit wel gedaan maar niet via de homey
Met de heos app zoeken naar zenders, deze opslaan in “favorieten”.
In Homey kan je de zenders aanroepen in een flow,. Klik op Add, dan Then en kies Denon Heos. Gebruik de tapblad “Speel (een favoriet)” en klik op een van de opgeslagen zenders.
Het kan zijn dat de input van de Denon op Heos of Network moet staan. Dit kan je ook in een flow zetten (Selecteer … als ingang).
Dank je voor de snelle reactie, maar ik wil geen zender selecteren maar een inputbron (tv) heb je daar een tip voor? Ik kon de instelling netwerk ook niet vinden
Dat durf ik niet te zeggen.
Je kan met de Denon AV app wel de speakers schakelen die OP de reciever zijn aangesloten.
Met de tapblad “speciale commando” kan je wel heel veel commando’s naar de reciever sturen, deze zijn (moelijk) te vinden op internet. Of je daar ook jouw externe speakers mee kan aansturen durf ik niet te zeggen. Ik heb ze niet dus was er ook geen behoefte naar.
Ben even aan het zoeken gegaan.
Als je de speakers heb aangesloten op Zone 2 dan is het volgende misschien voor jou van toepassing:
Met de app “Denon AV” kan je met de tabblad “speciale commando’s” de in dit protocol genoemde commando’s naar de Denon sturen, alle commando’s beginnende met Z2 . .
Is dit wat je bedoeld?
Hoi top dat je zo druk aan het zoeken bent Maar mijn speakers zijn Heos 150 (draadloos)
De situatie is zo:
In de woonkamer kijk/luister ik via een denon 4800 avr versterker, maar als ik in de keuken ben versta ik het geluid niet. Dus wil ik via de denon Heos het geluid doorschakelen dmv een druk op de knop die een flow activeert. Technisch werkt het wel via de HEOS app maar dit is wat omslachtig voor mijn vrouw vandaar dat ik het graag via de homey zou doen
Ik neem aan dat de Heos speaker draadloos is verbonden met de Denon en wordt bediend door de Denon d.m.v. zone 2 of zone 3 etc.
Zo ja, zie dan vorige bericht.
Je kan via een flow een ip commando naar de Denon sturen om zone 2 of 3 aan te sturen: aan/ uit, volume etc.