D&M HEOS "status logged out"

Ik krijg deze app niet aan de gang… Krijg de hele tijd de melding “status logged out”.
Gebruikersnaam en paswoord zijn correct (hetzelfde als op de AV-reciever en Heos-app).
Via de telefoons, tablets etc. werkt alles goed, streamen is geen probleem.
Heb van alles geprobeerd: app opstarten, Homey opstarten. (nadat eerst dummy ww en daarna het correcte ww was ingevoerd). WiFi 5G uitgezet, alleen nog maar 2,4
App een paar keer opnieuw geĂŻnstalleerd.
Op Homey draait ook de app “Marantz” van Marco, deze werkt perfect, dus commando’s van Homey naar de reciever werkt goed (geen Wifi-Wifi, Lan-Wifi of Wifi-Lan issue).
Alle componenten in het netwerk krijgen van de Fritbox een “vaste” IP adres toegewezen.

Wat doe ik verkeerd?
Wie-o-wie heeft de oplossing of kan mij helpen?

Ik wil namelijk rechtstreeks HD muziek-url’s naar de reciever streamen (internetradio) en niet via een tweede apparaat zoals Google’s Chromecast.

Homey: Pro, early 2016. versie 8.0.2
D&M Heos app: v1.1.3
AV: Marantz SR6013
Netwerk: bekabeld
Router/Modem: Fritzbox 7590

Dus je hebt een Marantz Heos receiver?
Ik gebruik dan bijv de “smart select” knoppen, dan kun je vier voorgeprogrammeerde zenders uitkiezen d.m.v. een “raw” commando.
Screenshot from 2022-07-19 15-31-40

.
En op deze manier kun je hem op input HEOS zetten
Screenshot from 2022-07-19 15-35-24

Als je interesse hebt, ik heb het overzicht van alle raw commando’s voor SR6014 SR5014 NR1710 NR1510 NR1200 in een excel sheet. De online links naar dat bestand werken niet meer.
Wellicht dat de SR6013 hier ook (deels) mee werkt.

Voor de inputs:

Dankje Peter.
De raw commando’s zijn mij bekend.
Het probleem is dat ik een stuk of 60 url’s heb van hd zenders.

@Peter_Kawa
Nog even een vraag, het commando SINET is mij onbekend.
Kan je een aac url in de favorieten 1 t/m 4 stoppen die NIET voorkomen in b.v. Tunein?
Zo ja, hoe doe je dat?
Ik heb al zitten vogelen maar kreeg het niet voor elkaar. Dit was namelijk ook een optie voor mij.

Nee, ik krijg dat ook niet voor elkaar, ik kan enkel TuneIn stations in de favorieten opslaan.