Google home smartspeaker na reset niet meer te koppelen

Sinds een aantal jaren gebruik ik google home smartspeaker in de keuken. 's morgens als ik in de keuken kom wordt deze geactiveerd via mijn beweginsmelder. Sinds een paar weken werkte deze niet meer naar behoren. Nu heb ik alles gereset en wil deze opnieuw koppelen. Tot mijn verbazing kan ik de google home smartspeaker niet meer koppelen. Als ik de app Google chromecast selekteer staat deze er niet meer tussen. Wat gaat hier mis.
Ook andere google apps bekeken maar wat ik ook probeer ik zie deze apparaten niet meer terug. De nest apparaten staan er nog tussen, maar ik betwijfel of ik deze opnieuw zou kunnen koppelen.

Heb je de Nest app al opnieuw geinstalleerd vanuit de app store?

Dat heb ik geprobeerd, zodra ik deze installeer kan ik alleen maar kiezen uit de Max Hub geen andere google apparaten meer

Ook je Google apparaat zelf?

Dus dat je ook gehoord heb, dit apparaat gaat zich over 10 seconden resetten?

Dat klopt. In dat geval heb je de Chromecast app nodig. Of werkt deze ook niet? Als deze geen apparaten vindt, kan je proberen je router te herstarten.

Ik heb alles gereset. Maar daar gaat het ook niet om. Ik zou verwachten, nadat ik google nest selecteer de mogelijke apparaten die ik kan installeren in beeld krijg. Helaas staan deze apparaten zoals google home speaker (de eerste versie) , home mini, google nest I en II speakers er niet meer tussen. Dit is raar heeft altijd gewerkt. Het enige wat er nu nog tussen staat is Google hub Max.

Dat is niet de app voor de speakers. De Google Nest app voor Homey werkt niet met de speakers, die is alleen voor de camera’s en deurbellen. Gebruik deze app: