Google nest stuurt geen apparaten aan

hallo, ik ben deze week overgestapt van mijn oude homey pro 2019 naar 2023. nu heb ik een probleem met de google nest mini. alles is correct geinstalleerd en de google home app heeft toegang en ik zie alle apparaten in huis. diverse malen alles opnieuw opgestart en ontkoppeld en gekoppeld. zelfs het huis in google home opnieuw aangemaakt.

wanneer ik google vraag te synchroniseren zegt hij: login op de google home app.

ja, inloggen op de home app, en dan??? zijn er meer mensen met dit probleem of een oplossing? alle google instellingen van home, assistent en mijn account staan naar mijn weten goed en voorheen werkte het ook.

alvast dank.

Is je Google Nest-speaker verbonden met WiFi en gekoppeld aan je Google-account? Deze foutmelding komt waarschijnlijk niet vanuit Homey.

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Heb je meerdere google accounts? Bijvoorbeeld voor PC, Homey, mini etc.

Hier ging ik namelijk ook mee de mist in.

Beste allemaal, bedankt voor jullie hulp.

ik heb na diverse resets nog 1 x de nest gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw de koppeling tussen homey en assistent gemaakt. hij is nu verbonden en werkt spraakgestuurd.

wel vreemd dat bij een migratie naar een nieuwe homey zoveel mis gaat. bij een maat van mij zaten gewoon alle apparaten er nog in, precies hetzelfde gedaan.

nogmaals dank…