Flow willen maken die niet actief aan en uit gaat

Goedemorgen homey vrienden
Ik probeer een Klik aan dimmer werkend te krijgen in een flow, maar wat ik ook probeer bij een test gaat hij niet aan.
In het tabblad apparaten gaat deze wel netjes aan en uit.
Iemand enig idee wat er mis gaat ?
Groeten Dennis

Homey (cloud) of Homey pro?
Kun je flows delen of laten zien, anders word het lastig helpen?

Goedemorgen sorry dat ik gister net meteen heb gereageerd, maar kan op de 1 of andere manier niet reageren op jullie met mijn tablet.
Maar goed het gaat op homey cloud.
IK heb de klik aan klik uit ontvanger bij apperaten geinstaleerd en hiervandaan kan ik de AC 300N ook met de telefoon in en uitschakelen.
Wil ik echter een flow maken dan gaat het verkeerd
IK klik dus bij de optie flow op als dan nieuw kaartje en dan kies ik voor klik aan klik uit AC-300N en zie dan een optie uitgelichte kaarten en kies hier dan voor aangezet en bevestig dit met het vinkje, hierna de optie nieuw kaartje dan pak ik weer de optie klik aan klik uit, ik klik dan weer de AC-300N aan en neem dan aan dat ik voor de optie is aan moet kiezen maar dan voor omkeren moet kiezen dus de optie is uit komt dan in beeld, dit bevestig ik dan weer met het vinkje.
Maar ls ik dit ga testen hierna gaat de lamp niet aan of uit.
Ik weet echt even niet waar ik het probleem moet zoeken.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen ben net begonnen met dit systeem namelijk
groeten Dennis

Kan je de flow delen zodat te zien is wat je eigenlijk wil bereiken?

Na een β€œALS” kaartje gemaakt te hebben, moet je alijd ook een β€œDAN” kaartje maken met de opdracht die uitgevoerd moet worden.

Hierbij alsnog 1 van de dingen die ik geprobeerd heb als flow in te stellen.
Moest ff uitzoeken hoe dit moest

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je nu aan of uit wilt zetten maar ik den iets vergelijkbaars als dit:

Deze flow kan je als (favoriet) starten door een widget of spraak commando, of in een andere flow laten starten.

Wat ik wil is gewoon een Klik aan Klik uit ontvanger die in een stopcontact zit kunnen aanzetten en uitzetten en dimmen in een flow.
In apparaten lukt dit aan en uitzetten, maar in een flow krijg ik er geen leven in.

Je maakt eerst deze flow en die gebruik je dan in je flow (bij voorbeeld bij thuiskomst in het donker) om het licht aan te doen.

Wil je de flow handmatig of met een spraakopdracht starten dan markeer je hem als favoriet. Dan komt hij in de widgets.