Fireangel Homey Pro 2023 compatibel test fase

k heb een fireangel app gemaakt met behulp van chatgpt welke compatibel is met Homey Pro 2023, hij staat als test in de homey app.

Dit is een forum, geen TODO list.

Sorry foutje aan mijn kant

Een officiële Fireangel App staat op de planning :wink:

Is hier een ETA van? Ik ben momenteel thuis de rook- en co2-melders aan het plaatsen en was al op zoek naar een manier om die met Homey gekoppeld te krijgen. Als dit ergens in de nabije toekomst is dan bespaar ik me de moeite om zelf wat te gaan knutselen.

Thanks!

Hi @Doekse. Enig idee wanneer de Fireangel app wordt gelanceerd? Kan ik helpen met testen? Is Fireangel zelf met de ontwikkeling bezig?

ook bij mij interesse, ik wil gerust mee helpen testen

dit is toch echt te gek voor worden

iemand doet de moeite om een fireangel app te maken. Daarop homey komt met de aankondiging dat dit nodeloos werk is want er komt een officiele app. Daarop trekt die persoon de app terug in. En nu is er al 7 maanden geen officiële app te zien.

@doekse Mensen van Homey graag een beetje uitleg

De app staat op de backlog bij onze agencies, door het hoge aantal nieuwe partners duurt ding langer dan geanticipeerd.

Ik vind dit toch een app die redelijke voorrang zou moeten krijgen gezien het mensenlevens kan redden.

Ik heb hier 4 FireAngel rookmelders en die waren altijd aangesloten op mijn Homey 2019, helaas is deze Homey overleden (de bekende blauwe led) ik heb daarom gelijk een Homey2026 model gekocht ervan uitgaande dat dit soort belangrijke devices wel zouden blijven werken.

Helaas blijkt dit dus niet het geval te zijn en daardoor is mijn veiligere gevoel dat er bij brand alles aan gedaan is om mijn kinderen veilig te houden vervlogen. Ik hoop oprecht dat er zsm een nieuwe app komt zodat we in ieder geval alle lampen bij brand automatisch aan kunnen zetten om zo de vluchtweg te verlichten.

Ik was zelf nog op zoek naar iets om de avond mee te vullen, dus ben aan de slag gegaan met de FireAngel-app die ondersteuning zal bieden voor zowel de ZB- als ZW-module. Soon™ beschikbaar in test! :smile:

Je bent een topper! Ik wacht met spanning af!

Kijkt u eens! Vragen en opmerking graag in het onderstaande forum topic :smile:

Hoi Abe,

Bedankt, het werkt prima. Blij dat er weer een officiële ondersteunde fireangel app is.

Hier eindelijk nieuwe batterijen binnen voor mijn melders, die bleken ook niet helemaal goed meer te zijn maar het werkt weer perfect! Dankjewel voor je inzet “Doekse"