Hallo allemaal,
Ik heb onlangs diverse Eufy camera’s gekocht die ik op korte termijn wil koppelen met mijn Homey Pro. Het bijzondere is dat de Eufy Keypad E10 niet meer gemaakt wordt, ik kan dus niet met een pincode mijn huis (de)activeren maar moet hiervoor mijn telefoon pakken. Mijn vrouw krijgt al paniek als ze hieraan denkt.
Nu wil ik van een ander merk een keypad kopen en de status (away/alarmed/home) van mijn Eufy (de)activeren middels pincode. Heeft iemand van jullie dit al gedaan, en welk merk/product heb je hiervoor gebruikt?
Alvast bedankt!
Zelf geen ervaring mee, maar bijvoorbeeld bij de frient keypad wordt op de website benoemd dat deze compatible is met Homey.
@SandwichDeLuxe de eufy keypad doet zelf ook niks anders dan de beveiligings modus wijzigen van Eufy
In theorie kan dus elke keypad gelinked worden aan homey en ditzelfde doen
Voordat je je helemaal in Eufy stort lees wel even dit: [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Thanks @martijnpoppen , ook voor de headsup. Kan ik de status wel stabiel controleren met bv een frient keypad, ondanks dat de API uitgefaseerd wordt? Wel zo lekker voor aankomende vakantie ;).
@SandwichDeLuxe kan ik helaas geen garantie op geven zoals ook in mijn gelinkte bericht staat.