Sinds 20 Oktober (eind van de dag) lijken de uurprijzen niet meer beschikbaar.
Enig idee wat er aan de hand is?
Sinds 20 Oktober (eind van de dag) lijken de uurprijzen niet meer beschikbaar.
Enig idee wat er aan de hand is?
Zelfde probleem hier. Vrij annoying, omdat heel veel flows nu niet meer werken.
Daar moeten we gewoon aan wennen.
Heel vervelend, hopelijk dat de mannen en vrouwen bij Athom hier snel een oplossing voor vinden.
Ook PbtH lijkt niet helemaal lekker te werken. Geen prijzen meer voor de volgende dag.
Ik neem aan dat iedereen het ook bij Athom meldt? Want hier lezen ze niet mee.
Yep
Dat de prijzen er niet waren zag ik gisteren middag al bij PbtH.
Het ophalen ervan gaat hier tussen 13:50 en 17:00 en dat dan elke 30 seconden.
Zie je iets vreemds binnen de Homey-omgeving, kijk dan eerst hier: https://status.homey.app/
Bedankt voor je link.
Ik had daar geen idee van. Weet ik in het vervolg waar de status van dit soort problemen kan volgen.
Begrijp nu ook dat ik het bij Athom moet zoeken/melden.
Nogmaals bedankt
Met vriendelijke groet
Wim
Bernd Gaykema via Homey Community Forum notifications@athom.discoursemail.com schreef op 21 oktober 2025 14:03:18 CEST:
| Bernd_Gaykema
October 21 |
- | - |
Zie je iets vreemds binnen de Homey-omgeving, kijk dan eerst hier: https://status.homey.app/
Visit Topic or reply to this email to respond.
To unsubscribe from these emails, click here.
Wim
Ik heb hier ook problemen gehad. Ik ben op 13 oktober van internetprovider gewisseld en toen werkte niets meer. Na wat gepruts werkte Homey Pro en Energy Dongle weer. Ik dacht dat het niet ophalen van de prijzen ook het gevolg van de provider wissel was. Ik had pas 26 oktober tijd om dit te fixen. Ik heb toen eigenlijk het script opnieuw opgebouwd omdat ik ook tegen winter/zomertijd issues aanliep. Het werkt nu weer goed sinds zondag. Er zijn m.i. dan ook geen structurele problemen met de Homey Pro of de Energy Dongle. Wat natuurlijk wel kan is dat er waarden van ID’s, tokens, parameters of iets dergelijk gewijzigd zijn, maar dat kon ik hier niets meer van terugvinden.
Remco