Bugg i mitt Flow?

Hej
Jag har gjort ett flow till min VVB som jag trodde man kunde sitta lugnt i båten när elpriset är dyrt men upptäckte idag att den drog igång när elpriset var som högst.
Den har alltså stängt av vid kl 9 idag och startat igen 09.01 när elpriset var som högst på dagen???
Kan någon säga vad som är fel i flowet?

Den ska egentligen aldrig starta om priset inte är under 1kr (100öre) och en av de 4 billigaste timmarna, undantaget är om den stått still mer än 12 timmar då den istället går på VERY_CHEAP priset från Tibber, infaller inte det heller på 24 timmar så kollar den CHEAP priser från Tibber. Jag fattar inte varför den startade vid kl 9.01 när priset var 2.38kr och den hade precis varit igång flera timma innan?

Jag testar lägga in en fördröjning efter prisändringstaggen från tibber. Om det kan vara något med att flowet/villkoren inte är i rätt ordning eller nått sånt.
Får se om det hjälper, det har ju inte hänt innan så det kanske blev nått fel när tibber skickade de nya priserna också…

Tror jag hittade buggen. Av någon anledning (troligen när jag provkört flowen) hade min variabel “VVB24hFrån” ändrats till “Ja” vilket gjorde att den gick på priset “CHEAP” och därmed startade när priset låg på 2.38kr.
Passade dock på att ändra lite då jag tyckte den även ska använda de 4 billigaste timmarna även om priset är under 1kr.