Hallo, ik heb een ventilatiesysteem / WTW van Brink Climate Systems. Die kan ik met een app van Brink bedienen. Iemand idee of ik deze ook kan koppelen aan de Homey Pro?
Bij de Brink zitten namelijk ook CO2 en vochtsensoren.
Hoi Michiel,
Aangezien ik ook graag mijn Brink WTW Flair installatie wil koppelen aan Homey; en ik zag dat meer dan 100 mensen jouw bericht hadden gelezen; heb ik maar zelf een Homey App ontwikkeld voor Brink.
Voor alle mensen die graag hun Brink WTW systeem willen aansturen/monitoren… er is nu een nieuwe Homey App beschikbaar om getest te worden. Graag jullie hulp met testen…
- Enige vereisten is dat je Brink WTW is voorzien van een eModule en je een actief account hebt bij Brink-Home.com
Hierbij de link naar de Applicatie (via Homey; geheel legitiem) ![]()
Graag jullie hulp met testen, zodat de app vrij gegeven kan worden aan het publiek.
Alvast dank,
groeten Joeri
Hey Joeri!!
Wat super dat je bezig bent met de app.
Ik wil deze ook graag gebruiken.
Gedownload, maar ik kan niet inloggen met m’n brink-home account.
Ik krijg de melding “fetch is not defined”
Weet jij hoe dat kan?
Ik hoor het graag.
Gr Rogier
Hoi Rogier,
Hmmm, dat is een nieuwe foutmelding voor mij. Welk type Brink WTW heb je?
En kun je misschien een screenshot maken, als je bent ingelogd op brink-home webportaal?
Groeten,
Joeri
Ik ben in het bezit van een Flair 400.
Ik ben heel blij met de app.
Het enige dat ik (heel ) erg mis is de aansturing van de bypass.
Waarschijnlijk is dat een beperking vanuit Brink.
De werking van de bypass vanuit de Brink zelf vind ik heel erg slecht.
Hopelijk kan jij in de toekomst hier nog mogelijkheden voor vinden.
De filter waarschuwing via mijn flow werkte in ieder geval goed.
(Hun eigen app stuurt geen notificaties (is volgens mij meer dan 7 jaar oud en nooit meer geüpdatet. ). De schakelaar van de Brink geeft wel een (piepklein) rood lampje dat je meestal mist.
Alle overige aansturing die mogelijk is die ik via flows heb bedacht werkt zoals verwacht en ik heb geen foutmeldingen gehad tot nu toe.
Hartelijk dank voor het maken van deze app.
Bedankt voor de app, ik kan nu onze Flair 400 beter aansturen, maar het lukt me nog niet om de ventilatie stand aan te sturen. Is dit een beperking in de app?
De filter alarmen werken in ieder geval goed net als de aansturing van de ventilator snelheid.