Hier ook enkel blauw. En blijft ook niet aan zolang de deur open is. Sommige dingen hebben ze bij Bosch Siemens gewoon echt niet over nagedacht
En ja hoor: de laatste dagen/weken doen deze flows weer niets:
Ik heb de app herstart (wat ‘s nachts sowieso gebeurt), ik heb de app gerepareerd, ik heb de Homey herstart… niets lijkt te werken.
Wel krijg ik sinds kort ‘s nachts weer een melding op mijn telefoon vanuit de Bosch-Siemens Home Connect app zelf dat de vaatwasser klaar is en ik de schone vaat uit de machine kan halen. Nou, applaus hoor! Kunnen we nu weer zorgen, dat mijn automation gewoon werkt?
Edit: en zonder zelf iets veranderd te hebben, werkt het ineens weer. Misschien heeft het te maken met de Homey die afgelopen dagen wat instabiel was.
Ik heb hetzelfde probleem
En gisteren deed ie het weer niet
Wie kunnen we hiervoor benaderen Athom ? @Doekse
Waarvoor precies? ![]()
Als er iets misgaat in de app kan je altijd een diagnostisch rapport aanmaken van de Home Connect app, deze komt dan bij de developers uit zodat ze ernaar kunnen kijken.
Excuus, ik dacht dat de app door jullie was ontwikkeld
Nu heb ik net een diagnostisch rapport aangemaakt en verstuurd. Even niet goed opgelet, maar moet ik nu nog contact opnemen met de ontwikkelaar? Of gaat dit automatisch door naar hen en nemen ze wel contact op als ze meer informatie nodig hebben?
De ontwikkelaar kan contact met je opnemen als je een diagnostisch rapport hebt gestuurd, je emailadres wordt automatisch meegestuurd in het rapport
Top! Als ze gewoon het issue fiksen is het me ook prima ![]()