Bold

Hallo,
Ik ben even benieuwd of iemand ervaring heeft met bold smart lock, als ik de knop in druk om de deur van buiten op slot te kunnen doen krijg ik geen melding in de Homey app,

Heeft iemand hier ook last van.

Als ik namelijk geen melding krijg kan ik er ook geen flow aan koppelen,

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hallo,

Volgens mij krijg ik ook geen melding vanuit de Bold app, maar de homey app kan wel de status van de Bold ‘uitlezen’, dus je kunt gewoon een flow maken.

Als ik eerlijk ben heb ik alleen maar een homey shortcut op mijn iPhone om de Bold te kunnen activeren. Dit werkt sneller dan de hele Bold app openen.

Welke flow had je in gedachten?

Bedankt voor je bericht, wilde juiste een flow maken dat als ik de bold activeer via bold knop zelf dat dan alles uit gaat in huis verwarming verlichting etc.

Lijkt me simpel
When [Bold - turned on] → Then turn on lights, verwarming.

Dat had ik ook verwacht maar helaas, en dat komt door het volgende,
Als ik de knop gebruik om slot te activeren word dit niet gemeld naar de Homey maar ook niet naar de bold app, zodra een bold app een keer een open sturing heeft gedaan het zij via automatische herkenning of de app zelf, dan verstuur hij ook alle acties van de knop in 1 keer mee dus ik activeer slot met knop 4 x binnen een uur zie ik niks in de bold app en Homey app echter bij een keer binnen komen via de app stuurt hij dan de 4 x van activatie gelijk door naar history van beide apps