Bold smartlock

Hallo allemaal,

Gaag wil ik mijn Bold smartlock koppelen aan homey maar ergens gaat er wat mis, de Bold app is gedownload op mijn homey pro maar zodra ik het slot wil toevoegen krijg ik de volgende melding ‘Cannot read properties of undefined (reading map)’.

Heb al van alles geprobeerd, zoals het ontkoppelen van integraties, het dichterbij zetten van de homey ivm het bereik. Heb eerlijk gezegd geen idee wat de melding betekent, laat staan hoe dit op te lossen.
de klantenservice van Bold geeft in iedergeval aan dat het probleem niet bij hun ligt.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Aiiii, goed getrainde klant-afpoeier-medewerkers daar bij Bold (als ze geen reden hebben aangegeven).

Het zou best fijn zijn van klantenservice als daar een "omdat zus en zo… " bij aangegeven was.
Ze hebben nl. óók de app gemaakt volgens de appstore, en daar zou iets van logging in aanwezig moeten zijn (mogen we hopen).

Goed, de app changelog staat vol met “Ble improvements”
Het Bluetooth signaal vd Pro 23 is niet de beste. Heb je dat model?

Blijf het koppelen proberen, een 10-tal cm vanaf Homey.
De foutmelding lijkt dat de app sneller data wil uitlezen dan Bluetooth kan leveren.
Maar ben geen kundige in deze.

Zigbee en wifi 2.4GHz gebruiken dezelfde band als Bluetooth en kunnen elkaar verstoren, als het kan, zet deze zenders tijdelijk uit.

Hoi Peter,

Ten eerste bedankt voor je reactie, ging er mee aan de slag maar zonder resultaat. Vandaag toevallig een mail van bold gehad met de oplossing dus het werkt weer! Hier Onder het bericht.

Hi Alain,

We hebben goed nieuws: ons technische team heeft zojuist een oplossing voor het probleem gevonden. Om de integratie weer werkend te krijgen, vragen we je om de koppeling met Homey opnieuw te starten. Hiermee zou alles naar verwachting weer moeten functioneren.

Als je hierbij hulp nodig hebt of als er nog iets niet duidelijk is, laat het ons gerust weten.

Met vriendelijke groet,

Bas

Bold Support

www.boldsmartlock.com

1 Like

Kijk. Fijn dat ze toch op onderzoek uitgingen!