Homey pro, Bold lock

Goedendag,

Ik heb een probleem met het aansluiten en bedienen van mijn Bold slot en de Homey Pro. De app is geïnstalleerd. Elke keer als ik mijn Bold wil bedienen krijg ik fout meldingen. “Periphal not found” “Failed to establish connecting “. Weet iemand hoe ik de verbinding kan maken of uitleggen hoe de Bold met de Homey app te koppelen. Ik heb geen hub/ controller. Wie kan mij helpen.

Ik heb een bold lock en een bold connect in homey pro geïntegreerd.
Je hebt geen bold connect nodig om een bold lock in je homey pro te gebruiken.

Het wel nodig om in de bold app je integratie met homey te activeren. ( icoon rechts onderaan de app in het startscherm , integraties en daar kan je homey actief maken.)

homey pro communiceert ook via ble dus de afstand tussen de twee apparaten is beperkt.

Ik heb hetzelfde probleem. Net bold lock geinstalleerd en krijg in homey de melding: No peripheral found for device. Please try again in a moment.
@Raihan_Byron is het probleem bij jou inmiddels verholpen, hoe heb je dit opgelost?

Ik heb een homey pro 2023 en bold lock, geen bold connect. Ik kan in homey wel uitlezen dat slot is aan/uitgezet (dus er lijkt wel verbinding te zijn), maar als ik het zelf wil openen in homey krijg ik bovenstaande error.

Hallo, is er al duidelijkheid wat wij (met een foutmelding) verkeerd doen? ook ik hebo peripheral found for device. Please try again in a moment.
Een extra homey hub staat dichtbij het slot, als extensie van een Homey Pro 2023.

.

Hoi,

Ff nieuwsgierig ; -)
Kun je dat toelichten? Heb je dan bv een ‘witte bol’ Pro via MQTT of Homesh app met je Pro 23 gekoppeld?