Apple tv en homepod mini in Homey pro

Iemand een ervaring met het koppelen van Apple tv en homepod mini in de Homey app?
Ik vind de automatiseringen via homey prettig verlopen. Echter krijg ik mijn Apple tv en de homepod hier niet in.

2 Likes

Ik heb dezelfde vraag; kan ik met een flow een gesproken boodschap laten horen op de Ipod mini?

Wat je vraagt @Roland_Twilt. Dat is nu eigenlijk ook mijn vraag. Lees wel dat er mogelijkheden zijn om Google Mini te gebruiken maar dan moet je weer Google hebben met een account en een CreditCard. Ik zou ook graag willen weten of er een app is die gesproken boodschappen kan laten horen via HomePod.

Jammer dat er nog geen antwoord van iemand is, die het weet :slight_smile:

1 Like

Voor de Apple vraag heb ik geen antwoord, dit zou ik ook graag willen weten. Wel heb ik ook Google Mini’s draaien. Gesproken boodschappen stuur ik met de app "Cast a text to Google. Ik heb hiervoor geen creditcard gegevens voor moeten invoeren. Naast de genoemde app gebruik ik ook de app “Google Chromecast”. Weet even niet of je beiden moet gebruiken om de tekst te kunnen broadcasten

2 Likes

Ik heb sinds kort ook een Homey Pro, ik las op de website wel iets van

Apple - Our legal department said we cannot mention this one. But let’s say we’re a fan of apples.

Ben alleen wel nieuwsgierg wat ze hiermee bedoelen. Want bij Home Assistant is de Apple TV etc schitterend geintegreerd :slight_smile:

Dat Homey een simpele ingebouwde HomeKit integratie heeft (waarmee je Homey apparaten kunt doorgeven aan Apple apparaten via het HomeKit protocol).