To all,
The Ziggo app is working again
Lets forget it took such a long time. I’m so glad it is working again.
To all,
The Ziggo app is working again
Lets forget it took such a long time. I’m so glad it is working again.
Hier nog niet
het heeft 30 min gewerkt
Yes it is wirking again, i am glad too!
Blij dat het weer werkt.
‘‘s morgens de tv weer aan als ik beneden kom. Fijn.
Na een Homey herstart werkte het weer.
Vandaag weer niks ook niet na een herstart
Hier werkt het alweer voor een paar dagen
Geen resultaat na opnieuw opstarten van de Home en de Ziggi App,
Daarna de Mediabox Next van de stroom gehaald en opnieuw gestart dat was de oplossing voor mij. Het werkt weer.
Vandaag zelfde probleem. Dit was de 2e keer. De 1e keer werkt het niet voor een maand. Omdat de ziggo box gewoon werkte (we konden tv kijken) kwam het nooit in mij op om de box spanningsloos te maken. Tot jouw post. Dat is de oplossing. Altijd gedacht dat het aan òf de ziggo box api lag òf aan de Homey Ziggo app.
Misschien als dit vaker gebeurt een smart plug ervoor plaatsen. En dan 1 x per nacht resetten.
Bedankt @Peter_van_Meer
Het is zeker niet altijd de oplossing geweest. Heeft er hier in het verleden ook een tijd uitgelegen, terwijl de box elke dag bij het slapen gaan van de spanning af. Overdag staat ie altijd aan.
Hoi allemaal, tot gisteren deed mijn Ziggo Next Mini het prima met Homey. Nu ineens niet meer. Geen reactie vanuit Homey. Alles al geprobeerd. Opnieuw geïnstalleerd, stekker eruit, etc. Hoe komt dit en hoe los ik het op?
Met stekker eruit bedoel je de ziggo next of Homey? Of beide? De laatste keer dat het bij mij niet meer werkte was uiteindelijk de ziggo next spannings vrij maken de oplossing.
Trouwens verwacht niet binnen 1 dag antwoord van Homey / Athom. Kan maar zo 3 weken duren.
Rogier
Ja ik heb van de ziggo next mini de stekker eruit gehaald. Werkt niet helaas.
Ik word er gek van want twee andere apparaten werken ineens ook niet meer
Hier is het ook weer mis, alles wat in het verleden een oplossing was werkt nu niet meer
Ik gooi het intern even op om te kijken of we dit kunnen reproduceren, thanks voor het melden.