[APP] Ziggo - Connect your Mediabox Next with Homey (NL)

Klopt ik bedoelde KaKu. Werkt allemaal evengoed niet zoals het hoort dus ik heb de app er weer afgegooid.

Sinds vandaag werkt de mediabox next weer niet meer samen met Homey.
De mediabox heeft nu versie 5.14

• Homey opnieuw opgestart
  • Ziggo app gereset

Geen verbetering

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Hier werkt het nog. Ook 5.14

Hoi Elko,

Ook hier werkt het nog.

Nou kom ik er net achter dat het op een andere zender zetten van de Mediabox Next met een Flow wel werkt echter uit en aanzetten niet.

Dat gebruik ik niet. Wordt hier aangezet als we wakker worden met aqara stopcontact en uitgezet als we gaan slapen of langere tijd weg zijn

Kan je via de device knop the mediabox ook niet aan en uitzetten?

Nee dat werkt niet. Gisteren nog wel trouwens.

Vandaag laat hij zich met een aanzienlijke vertraging wel weer aanzetten, uitzetten echter nog niet.

Update van 11 januari. Alles werkt weer normaal. Spontaan en zonder tegenactie van mij, behalve dat sinds de storing, ik regelmatig de ziggo app gereset heb.

Werkt het bij jouw weer? Bij mij op het ogenblik ook niet meer krijg steeds een fout melding met time out. Ziggo app opnieuw geïnstalleerd en ingelogd werkt ook niet . Sinds gisteren werkt niet meer

Bij mij hetzelfde. Ik dacht dat het door het nieuwe modem kwam. De media next staat niet meer bij de apparaten.

Met de ir van homey is het wel werkend

Zelfde hier helaas, geen enkele reactie meer door de next box. Infrarood kan ik helaas niet gebruiken daarvoor staat de homey te ver van de tv vandaan.

Echt vervelend dat iedere keer eens in de zoveel tijd dit verschijnsel optreedt.

Hier ligt het er ook weer uit. Gelukkig home assistant als back-up

Hier ook problemen met de ziggo app… laatste jaar wel vaak problemen met deze app.

Beste,

Ik heb geprobeerd om de Ziggo app toe te voegen, echter krijg ik continue de melding time out 10000 ms.

Wat kan ik hier aan doen?

Groet,
Wesley

Ziggo app werkt niet. melden bij Athom

I just did.

I did this 4 days ago, no reaction sofar. This morning i got the message there is a new software update for Homey. Anyone tried the new update yet? 12.3.1-rc.1.

Ik 14 dagen geleden en nog geen antwoord. Geen update gezien en bij de changslog bij de app staat versie 2.1.2
14 okt 2024
Fixed an issue where the on/off Flow cards were not working.

Hi @Emile, @Doekse

The Ziggo app is still not working. A numerous amount of users have send you an email via support. No reaction. Isn’t it about time to give an update on this matter. You had your ‘Hacky Friday’ yesterday. Perfect day to solve some issues your customers are facing.

Rogier

5 Likes